تاریخ انتشار: 1395/11/16 20:25
کد خبر: 231391

جدال جذاب پورعلی گنجی با هم بازی های سابق

مدافع ایرانی الاهلی روز سه شنبه برابر تیمی بازی می کند که با تمام اعضای کادرفنی و البته تعداد زیادی از بازیکنان آن سابقه بازی دارد.
جدال جذاب پورعلی گنجی با هم بازی های سابق

بی تردید تقابل مرتضی پورعلی گنجی با استقلال یکی از جذاب ترین اتفاق های بازی با السد است، بازیکنی که در نفت تهران با علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه و علی چینی کار کرده است و البته به جز این با تعداد زیادی از بازیکنان این هم بازی بوده است.

 

مرتضی پورعلی گنجی که در این روزها به یکی از گران قیمت ترین بازیکنان فوتبال ایران تبدیل شده است، درخشش را مدیون حضور در نفت تهران است و حالا باید روز سه شنبه برابر هم بازی های سابق خود در این تیم قرار بگیرد. پور علی گنجی در نفت تهران با پادوانی، وریا غفوری و علی قربانی هم بازی بوده است و جدال آنها در بازی روز سه شنبه برابر هم دیدنی خواهد بود. به جز این پورعلی گنجی در تیم امید با کاوه رضایی، یعقوب کریمی و فرشید اسماعیلی هم بازی بوده است و به خوبی با سبک این بازیکنان آشنا است.

 

نکته جالب رویایی پورعلی گنجی با استقلالی ها این است  که او باید برابر علیرضا منصوریانی به میدان برود که بیشترین نقش را در پیشرفت او داشته است و باید دید او چه عملکردی برابر سرمربی سابق خود خواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwooj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال