تاریخ انتشار: 1395/11/08 00:18
کد خبر: 233267

حضور یک شیاد و «جادوگر» در حساس‌ترین بازی هفته!

می‌خواهیم سراغ یک اتفاق تلخ و کری‌خوانی یک فرد شیاد و جادوگر معروف برویم
حضور یک شیاد و «جادوگر» در حساس‌ترین بازی هفته!

به گزارش فرتاک ورزشی،طرف که در شمال کشور به سر می‌برد یکی، دو سالی دروازه‌بان معروفی را سرکیسه کرد و بعد سراغ مدیران تیم‌ها رفت. طرف از ساده‌لوحی برخی مدیران غیرفوتبالی و مربیان فوتبال ایران سوءاستفاده کرده و می‌کند. تازه‌ترین شاهکار این جادوگر شمالی قالب کردن پسر خود به تیم لیگ برتری است! لطفاً تعجب نکنید! جادوگر معروف شمالی پسری دارد که متولد 1377 است و در لیگ استان مازندران هم به عنوان دروازه‌بان سوم یک تیم شمالی حضور   داشت.

قبل از شروع فصل آقای جادوگر به مدیران یک باشگاه لیگ برتری پیشنهاد می‌کند که با پسرش قرارداد ببندند تا نتیجه بگیرند! وقتی دست‌اندرکاران باشگاه از او می‌پرسند: «چطور می‌شود که با بستن قرارداد با پسر تو نتیجه بگیریم؟» آقای جادوگر جواب می‌دهد: «پسر من متولد اواخر مهرماه است و طالع او به فوتبال شهر شما می‌خورد!»

متأسفانه دوستان در باشگاه لیگ برتری هم گول این حرف‌ها را خورده و با پسر جادوگر شمالی قراردادی 30 میلیون تومانی می‌بندند. اتفاقاً تیم مورد نظر ما بعد از عقد قرارداد با پسر جادوگر هم نتیجه نگرفت و زمانی که مسئولان این باشگاه دلیل ناکامی را پرسیدند، این بار جواب شنیــــدند: «اگـر می‌خواهید نتیجه بگیرید باید پسرم بازی کند یا حداقل روی نیمکت بنشیند.»

مسئولان باشگاه قبل از بازی‌های هفته دوازدهم ماجرا را با سرمربی تیم خود درمیان می‌گذارند اما او زیر بار نمی‌رود. سرمربی حاضر نمی‌شود پسر جادوگر را بدون سابقه یا کارنامه روشن آن هم در یک بازی مهم فیکس بازی بدهد و حتی او را روی نیمکت بنشاند. البته باز هم نتیجه نمی‌گیرد در حالی که یک پنالتی هم از دست داده است.

اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که آقای جادوگر به سرمربی و مسئولان باشگاه لیگ برتری پیغام داده: «دیدید پسرم را بازی ندادید و نتیجه نگرفتید؟ من دروازه حریف را طلسم کرده بودم و به همین خاطر ضربه پنالتی شما خراب شد!» آری آقای جادوگر مدعی است پنالتی گل نشده تیم لیگ برتری به خاطر عدم حضور پسرش در لیست 188 نفره بوده است. ادعایی که فقط می‌توان برای آن تأسف خورد و امیدوار است بالاخره اراده‌ای برای مبارزه با ادعای سحر و جادوگری در فوتبال ایران و ترویج خرافه‌پرستی پیدا شود.

حالا در هفته نوزدهم، با وجود تغییر سرمربی آن تیم قعرجدولی، سرمربی جدید هم به جادوگر باشگاه ایمان دارد و نام پسر آقای جادوگر را در لیست هجده نفره تیمش قرار داده است. دیداری که شاید مهم‌ترین مسابقه هفته هم باشد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwrbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبال یزد بازهم از ریل خارج شد!