تاریخ انتشار: 1395/08/22 20:48
کد خبر: 249491

یادداشت؛ شاغلام می تواند فجر را از بحران خارج کند!

فجر سپاسی با حضور غلام حسین پیروانی هم دو هفته است که می بازد. ابتدا به تیم پارس جنوبی جم و این هفته به مس رفسنجان.
یادداشت؛ شاغلام می تواند فجر را از بحران خارج کند!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، این نشان می دهد مشکل فجر سپاسی پیش از آنکه فنی باشد مالی است! شاغلام از روزی که به فجر آمده خیلی تلاش کرده تیم را از نظر روحی و روانی به شرایط مطلوبی برساند و آماده مبارزه با تیم های حریف کند اما این ترفند ره به جایی نبرده است و فجر مثل گذشته بازی می کند  و مثل گذشته می بازد و از 13 بازی 4 امتیاز اندوخته!  

ادامه باخت های فجر سپاسی با غلام حسین پیروانی نشان می دهد باشگاه ابتدا باید به دنبال اجرایی کردن وعده هایش باشد و بعد از تیم انتظار تحول را داشته باشد! این طبیعی است به این خاطر که در فوتبال حرفه ای تعهدات دو جانبه است و حتی غلام حسین پیروانی هم به این نتیجه رسیده است.

البته بعد از شکست فجر سپاسی در شهر جم مهدی تارتار – مربی تیم پارس جنوبی گفته بود که فجر متفاوت با بازی های گذشته بازی کرد. دونده و با انگیزه بود و بر این عقیده ام با این روند فجر سپاسی در لیگ یک باقی می ماند.

همان طور که اشاره شد لازم بود فجری ها به جای تغییر در کادر فنی مشکلات مالی تیم را حل کند اما حال که تغییرات در کادر فنی صورت گرفته بهترین راهکار برای خروج از بحران حمایت از سرمربی است. البته پیش از آن پرداخت دستمزد بازیکنان!

شاید کسب 4 امتیاز از 13 بازی بهترین بهانه باشد که باشگاه پرداختی به بازیکنانش نداشته باشد و آنرا به نتیجه گیری منوط کند اما ادامه این روند تنها شرایط تیم را بحرانی تر خواهد کرد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vy5zn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی شهرداری بندرعباس مقابل بادران نوین/ تساوی ارزشمند در جنوب!