تاریخ انتشار: 1395/08/21 18:33
کد خبر: 249694

پیش بازی پتروکیان شوشتر-شهرداری ارومیه/ نبردی شش امتیازی در لیگ دو!

فردا در یک مسابقه از گروه دوم تیم های پترو کیان شوشتر و شهرداری ارومیه از ساعت 14:45 در ورزشگاه تختی شوشتر به مصاف هم میروند.
پیش بازی پتروکیان شوشتر-شهرداری ارومیه/ نبردی شش امتیازی در لیگ دو!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، پترو کیان در بازی قبلی خود که با آبی پوشان اردبیل بود به نتیجه بهتر از تساوی دست پیدا نکرد تا همچنان روند ناکامی این تیم ادامه داشته باشد.در مقابل تیم شهرداری ارومیه در خانه موفق شد با دو گل تیم استقلال آبی را شکست دهد و به نوعی باخت دو هفته پیش خود را جبران کند.

بررسی نقاط مثبت و منفی دو تیم:

تیم پترو کیان با 8 گل زده و 9 گل خورده در 9 بازی عملکرد بسیار بدی در خط حمله و خط دفاع دارد، ضمن آنکه این تیم با 6 تساوی رکورد دار مساوی گرفتن در گروه خود است.

در مقابل تیم شهرداری ارومیه با 10 گل زده و 9 گل خورده وضعیت خوبی در خط حمله دارد اما در خط دفاع شکننده ظاهر شده و باید به فکر کلین شیت های زیادی باشد.تیم شهرداری با 5 برد جزو تیم هایی است که بیشترین برد را داشته اند،اما 4 باخت این تیم ممکن است بعدها مشکل ساز شود.

آمار پترو کیان در بازی های خانگی:

پترو کیانی ها با 4 تساوی و یک برد از 5 بازی خانگی خود 7 امتیاز کسب کرده اند و آمار خوبی در خانه ندارند.این تیم باید برای خروج از بحران از امتیاز بازیهای خانگی نهایت استفاده را ببرد.

آمار شهرداری ارومیه در بازیهای خارج از خانه:

شهرداری ها با سه باخت و دو برد و گرفتن 6 امتیاز از 5 بازی خارج از خانه تیم قوی در بازیهای خارج از خانه نبوده.این تیم برای عقب نیفتادن از رقبا و صعود به دور بعد باید به فکر بردن در بازی های خارج از خانه هم باشد.

پترو کیان با 9 امتیاز از 9 بازی در رده 9 جدول قرار دارد.پترو کیان که اولین برد خود را در هفته 8 بدست آورد میتواند با یک برد خوب خانگی تا حدودی از بحران خارج شود.

در مقابل شهرداری ارومیه با 15 امتیاز در رده 3 جدول قرار دارد.شهرداری با یک برد خوب میتواند در صورت امتیاز نگرفتن رقبا به صدر جدول برسد و به نوعی یک گام دیگر برای صعود به دور بعد نزدیکتر شود.

قضاوت این دیدار بر عهده وحید زمانی است.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yy8ne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی شهرداری ارومیه مقابل استقلال آبی/ صعود به رده سوم با برتری مطلق!