تاریخ انتشار: 1395/08/01 22:12
کد خبر: 253791

اعتصاب در تمرین آبی پوشان/ عدم پرداختی ها سبب تعطیلی تمرینات شد

بازیکنان تیم فوتبال آبی پوشان امروز از حضور در تمرینات تیم خودداری کردند و به نوعی نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود اعتراض نمودند.
اعتصاب در تمرین آبی پوشان/ عدم پرداختی ها سبب تعطیلی تمرینات شد

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، بر اساس گزارش های غیر رسمی بازیکنان، تیم این تصمیم را در هفته گذشته می خواستند عملی بکنند که گویا ریش گرو گذاشتن سرپرست زحمتکش تیم ادامه تمرینات تا به امروز را موجب شده و در نهایت شنبه اول آبان ماه طاقت بازیکنان طاق شد و با شرکت نکردن در تمرین به نوعی به بی توجهی نسبت به پرداخت حق و حقوقشان اعتراض کردند.

بازیکنان یک تیم زندگی شان از بابت دریافتی از حقوق فوتبال می چرخد و حق دارند تا برای رسیدن به حق و حقوق خود اقدام کنند و به نوعی صدای خود را به گوش مسئولین باشگاه برسانند. اما مشکلات مالی این روزها برای هر تیمی چه دولتی و چه وابسته به بخش خصوصی مشکل آفرین شده است و تقریبا همه تیم های حاضر در سطوح مختلف لیگ با آن دست به گریبان می باشند. از طرف دیگر مدیر عامل باشگاه در هفته گذشته با از دست دادن یکی از عزیزان خود عزادار بود و مسلما فرصت کافی برای پرداختن به امور تیم را نداشته است. ای کاش بازیکنان با توجه به موقعیت خاص، این حرکت خود را به بعد از بازی هفته جاری موکول می کردند تا با حضور مدیر عامل در اردبیل در صورت تحقق نیافتن خواسته ها هر کاری که صلاح می دانستند انجام می دادند.

در این هفته تیم باید در خانه به دیدار حریف برود. جایگاه تیم در جدول رده بندی حکم می کند که در آستانه یک دیدار مهم، حاشیه نباید در تیم و اطراف آن خودنمایی بکند چرا که برای رسیدن به پیروزی و بهبود بخشیدن به جایگاه تیم در جدول رده بندی آرامش و دوری از حاشیه بهترین سلاح ممکن می تواند محسوب شود.امیدواریم کسانی که می توانند آرامش را به تیم برگردانند دست به کار شوند و با یک مدیریت خوب تیم را از آسیب احتمالی دور بکنند.

تیم آبی پوشان نیاز به حمایت دارد و مسلما بدون حمایت مسئولین این تیم قادر به ادامه مسابقات تا پایان لیگ نخواهد بود. درست است که علیرغم میل باطنی طرفداران فوتبال ، تیم شهرداری واگذار شد ولی این از همان روز اول مشخص بود که باشگاه آبی پوشان و مدیر عامل آن نمی تواند به تنهایی همه نیاز ها و مشکلات تیم را برطرف نماید.

آنهایی که از واگذاری تیم شهرداری به بخش خصوصی طرفداری می کردند باید تعریف مشخصی از بخش خصوصی ارائه می کردند و با توجه به پارامتر های خاص اقدام می نمودند. متاسفانه در عمل چنین نشد و شورای شهر و برخی از دوستان به تکاپو افتادند تا هر چه زودتر شر تیم را از سر شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی کم کنند تا شاید در اقدامات بعدی، این امر برای آنها چاره ساز گردد.

به هر حال با وضعیتی که تیم با آن روبرو است مدیر عامل باشگاه باید یک تنه در مقابل همه مشکلات ایستادگی بکند و با آنها دست و پنجه نرم نماید. ولی به نظر می رسد آنهایی که مجید حیدری را برای حضور در اردبیل و تحویل گرفتن تیم شهرداری تشویق کردند و در کنار آن احیانا وعده هایی نیز دادند در به وجود آمدن وضعیت فعلی بیشتر و بالاتر از دیگران مقصر هستند.

امیدواریم آنهایی که می توانند و دوستدار ورزش و فوتبال هستند در این موقعیت حساس، کمک حال تیم باشند و به نحوی با کمک ها و پشتیبانی های خود موجبات ادامه حیات تیم را فراهم کنند و چه زیبا خواهد بود که مدیر عامل تیم نیز در موقعیت کنونی دوستان و دشمنان و نان به نرخ روز خورهای فرصت طلب را بشناسد و برای آینده تیم طرحی نو دراندازد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyg86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل باشگاه آبی پوشان اردبیل بیانیه صادر کرد