تاریخ انتشار: 1395/07/22 14:26
کد خبر: 255991

پیش بازی بادران نوین تهران-شهرداری کاشان

دو تیم بادران تهران و شهرداری کاشان روز شنبه 24 مهر 1395 در ورزشگاه کارگران به مصاف هم میروند.
پیش بازی بادران نوین تهران-شهرداری کاشان

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، این مسابقه اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد، چرا که بادران نوین تهران شرایط بحرانی را پشت سر میگذارد و اصلا روی فرم ایده آل نیست.بازی گذشته خود را با نتیجه یک بر صفر در زمین تیم شهرداری فومن واگذار کرده و با 2 امتیاز در رده 11 جدول لیگ دسته دوم قرار دارد.

سرمربی این تیم عبدالصمد صالح زمانی است که پیش از این هدایت تیم ملی معلولان ایران را بر عهده داشته و در ابتدای فصل با مشکلات زیادی وارد بازی ها شدند.خیلی دیر به این نتیجه رسیدند که قراره تیم داری کنند و نتوانستند اونجوری که میخواهند تیم رو ببندند،در مجموع از بازیکنانی که بیرون بودند و تیم نداشتند و به اضافه 10 بازیکن زیر 18 سال استفاده کنند.

در مقابل تیم شهرداری کاشان که هدایت آن را قاسم سیانکی به عهده دارد خیلی خوب عمل کرده.این تیم یکی از بی پول ترین و فقیر ترین تیم های لیگ دسته دوم به حساب میاد، چرا که از کمترین امکانات ممکن برخور داره و اونها حتی توپ تمرین کاور و وسایل سخت افزاری که مورد نیاز یک تیم هم هست را ندارند.این تیم هیچ بودجه ای تا الان دریافت نکرده علی رغم این سیانکی و شاگردانش خیلی نتایج خوبی گرفتند و موفق شدند در 5 بازی 9 امتیاز کسب کنند و در رده چهارم جدول قرار گیرند.

این بازی از ان جهت حائز اهمیت است که پیش بینی میشه اگر بادران نوین نتیجه ای نگیرد وارد یک بحران بسیار جدی میشود.طبق صحبت هایی که با کارشناسان دسته دوم داشتیم این تیم فوتبال بسیار زیبایی ارائه میدهد و در جام حذفی با سایپا تهران،اقای فرکی گفت که بسیار تیم با کیفیتی اما خوب مسئولان بادران باید صبر کنند تا این تیم بتونه خودش رو پیدا کنه و روی نوار پیروزی ها بیوفته.

در تیم شهرداری قاسم سیانکی برای هر بازی ترکیب خاص اون بازی را وارده زمین میکند،از لحاظ مهره دست بازی ندارد اما سعی میکند از جوان های خودش استفاده کنه و چون هر دو تیم نیاز به برد دارند پیش بینی میشه که بازی حساسی هست.

تیم شهرداری باید در این بازی پیروز شود چون رقابت بسیار سخت و نفس گیر هست در این گروه، با یک تساوی ممکن است چند پله جایگاه تیم ها عوض بشود.تیم شهرداری در صورت برد در این بازی و نتیجه نگرفتن رقیبانش ممکن است به رده اول یا دوم جدول صعود کند.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vykmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاسم سیانکی: برای برد به جویبار رفته بودیم
اختصاصی/