تاریخ انتشار: 1395/06/28 23:07
کد خبر: 260643

ویسی و ترسی که از طارمی دارد

دیدار سپاهان و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ شانزدهم روز سه شنبه در اصفهان برگزار خواهد شد.
ویسی و ترسی که از طارمی دارد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دیدار حساس سرخپوشان تهران و سپاهان اصفهان در حالی در هفته هفتم در اصفهان برگزار خواهد شد که بر روی نیمکت سپاهان عبدالله ویسی نشسته است، کسی که در سال قبل استقلال خوزستان را با چند بازیکن بی نام و نشان به قهرمانی لیگ برتر رساند تا در جرگه مربیانی قرار بگیرد که جام قهرمانی را بالای سر برده است.

 

اما حکایت ویسی و سپاهان و دیدارش به عنوان سرمربی در مصاف با پرسپولیس، حکایتی خاص است. وی در لیگ پانزدهم دوبار در برابر پرسپولیس با استقلال خوزستان مسابقه داد که در دیدار اول توانست با نتیجه دو بریک از سد پرسپولیس عبور نماید که تنها گل سرخپوشان در این بازی را مهدی طارمی به ثمر رساند.

uXEnRoGF87e6

 

دومین دیدار این دو تیم برمی گشت به هفته هفدهم لیگ پانزدهم که در آن بازی پرسپولیس با نتیجه دو برصفر از سد استقلال خوزستان گذشت و در آن بازی باز هم مهدی طارمی زننده یکی از گل های پرسپولیس بود.

 

هم اینک در روز سه شنبه باید ویسی در مصاف با پرسپولیس بر روی نیمکت سپاهان بنشیند و یکی از دغدغه هایش، طارمی است که در هر دو بازی گذشته ای که با پرسپولیس داشته است، دروازه تیمش از سوی این بازیکن گشوده شده تا نگرانیهای خاصی در مقابله با این بازیکن داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyrkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان- نفت تهران/زخم خورده های سپاهانی!