تاریخ انتشار: 1396/08/22 15:27
کد خبر: 173946

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برای دیدار ونزوئلا

کی‌روش به احتمال زیاد تغییری در ترکیب اصلی خود نسبت به بازی قبل نخواهد داد.
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برای دیدار ونزوئلا

 تیم ملی کشورمان که چند روزی است برای اردوی آماده‌سازی راهی اتریش شده است، پس از نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل پاناما در این کشور که روز جمعه برگزار شد و با پیروزی 2 بر یک شاگردان کی‌روش همراه شد، عصر امروز دومین دیدار تدارکاتی خود را از ساعت 17:30 برابر ونزوئلا برگزار خواهد کرد.

با توجه به نفراتی که کی‌روش همراه خود به اردو برده است، تیم ملی کشورمان احتمالا با همان ترکیب دیدار با پاناما به مصاف ونزوئلا خواهد رفت و سایر بازیکنان به عنوان یار تعویضی در جریان بازی به میدان می‌روند.

در دروازه تیم ملی مثل همیشه بیرانوند سنگربان احتمالی خواهد بود. رشید مظاهری و امیر عابدزاده هم دو گلر دیگر تیم ملی هستند که این دیدار را احتمالا از روی نیمکت دنبال خواهند کرد.

در خط دفاع سعید آقایی و وریا غفوری گزینه‌های احتمالی برای دفاع کناری خواهند بود. غفوری در سمت راست و آقایی در سمت چپ بازی خوبی برابر پاناما به نمایش گذاشتند.

زوج دفاع میانی تیم کشورمان را هم مثل دیدار قبلی، مرتضی پورعلی‌گنجی و روزبه چشمی تشکیل می‌دهند. این دو بازیکن هنوز به طور کامل به هماهنگی با یکدیگر نرسیده‌اند و اگر قرار بر استفاده از این دو نفر در جام جهانی باشد باید در دیدارهای تدارکاتی این چنینی بیشتر در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

زوج هافبک میانی تیم ملی را هم سعید عزت‌اللهی و احمد عبدالله‌زاده تشکیل خواهند داد. عزت‌اللهی در سال‌های اخیر جایگاه ثاتبی در ترکیب تیم ملی داشته و عبدالله‌زاده هم با بازی‌های خوب خود در ترکیب فولاد چند وقتی است که نظر مثبت کی‌روش را جلب کرده و در 2 اردوی اخیر به تیم ملی دعوت شده است. این بازیکن مقابل پاناما از نفرات خوب تیم کشورمان بود.

مثلث دژاگه، قدوس، طارمی هم نفرات پشت سر مهاجم نوک تیم ملی در این دیدار خواهند بود و او را در گلزنی یاری خواهند داد.

مهاجم نوک تیم ملی هم مثل دیدار با پاناما کریم انصاری‌فرد است و باید دید می‌تواند در امر گلزنی موفق باشد یا نه.

 

ترکیب احتمالی ایران مقابل ونزوئلا به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، روزبه چشمی، سعید آقایی، وریا غفوری، احمد عبدالله‌زاده، اشکان دژاگه، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7dly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان و مکان دیدار شاگردان کی روش با پاناما و ونزوئلا