تاریخ انتشار: 1396/07/23 19:08
کد خبر: 178070

نکته ای که در نهایت به سود پرسپولیسی ها تمام خواهد شد

تیم پرسپولیس برای چهارمین بار به مسقط می رود تا روز سه شنبه بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان را برگزار کند.
نکته ای که در نهایت به سود پرسپولیسی ها تمام خواهد شد

تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا در مرحله نیمه نهایی امروز به عمان سفر می کند. این چهارمین سفر سرخپوشان در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان است که پرسپولیسی ها به عمان انجام می دهند.

نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پیش از این سه بار در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به مصاف تیم های عربستانی رفته است. دو بازی مرحله گروهی برابر الهلال و بازی رفت برابر الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در همین ورزشگاه برگزار شد و پرسپولیس در هیچکدام از این سه بازی پیروز نشد؛ اما نکته دیگر این که پرسپولیس در بازی هایی که در سلطان قابوس انجام داده تا به حال شکست نخورده است.

حالا پرسپولیسی ها امیدوار هستند که سلطان قابوس در چهارمین دیدارشان برایشان خوش یمن باشد و بتوانند یک پیروزی با ارزش را برابر الهلال به دست بیاورند هرچند شرایط نماینده ایران نسبت به بازی های قبلی متفاوت است و این تیم در بازی رفت با ۴ گل شکستی سنگین را تجربه کرده است.

نکته قابل توجه این جا است که پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیشترین بازی را در همین ورزشگاه سلطان قابوس انجام داده و حتی تعداد بازی هایش در عمان بیشتر از بازی هایی است که در ورزشگاه آزادی در تهران برگزار کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7kob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو در اندیشه عبور از روزهای سخت پیش رو