تاریخ انتشار: 1396/01/16 22:12
کد خبر: 219070

غیاثی: رفتار غیر اخلاقی چند بازیکن بازی را به هم ریخت/ اخراج جلالی و بارانی صحیح بود

کارشناس داوری گفت: رفتار غیر ورزشی و زشت برخی از بازیکنان دو تیم پرسپولیس و پیکان، بازی را بر هم ریخت.
غیاثی: رفتار غیر اخلاقی چند بازیکن بازی را به هم ریخت/ اخراج جلالی و بارانی صحیح بود

 در خصوص کیفیت قضاوت تیم داوری دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان اظهار کرد: قضاوت تیم داوری این بازی در مجموع رضایت بخش بود اما متاسفانه در انتهای این دیدار اتفاقاتی رخ داد که در شان بازیکنان دو تیم نبود.

وی افزود: رفتار غیر ورزشی و زشت برخی از بازیکنان دو تیم در وقت های تلف شده، بازی را به هم ریخت، پس از گل دوم تیم پرسپولیس که در وقت اضافه زده شد اتفاقات عجیبی رخ داد و مشخص نبود مجید جلالی سرمربی تیم پیکان به چه دلیل وارد زمین مسابقه شد و علت اعتراض وی چه بود؟

کارشناس داوری ادامه داد: به نظر می رسد بازیکنان تیم پیکان اعتقاد داشتند که گل تیم پرسپولیس در اثر عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان این تیم به ثمر رسیده و مهدی طارمی نیز با نشان دادن علامتی خاص پیکانی ها را به سکوت دعوت کرد، صادق بارانی بازیکن تیم پیکان نیز پس از این حرکت طارمی عصبانی شد و با یک توسری پاسخ طارمی را داد!

وی با تمجید از عملکرد کمک داور اول این دیدار گفت: خوشبختانه پس از این درگیری ها سجاد طوری کمک داور اول بازی با شجاعت به سمت داور مسابقه رفت و اطلاعات مهمی را در مورد دعوای بازیکنان در اختیار وی قرار داد.

غیاثی افزود: تصمیم داور مسابقه مبنی بر اخراج بارانی بازیکن تیم پیکان و مجید جلالی سرمربی این تیم و دادن اخطار به مهدی طارمی کاملا صحیح بود.همچنین بازیکن شماره 5 تیم پیکان که در دقیقه 80 این دیدار ابتدا مرتکب رفتار غیر ورزشی شد و سپس به تصمیم سید علی داور بازی اعتراض کرد باید از زمین اخراج می شد اما وی تنها یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد، با این وجود می توانم بگویم تیم داوری دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان قضاوت منصفانه ای داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y96ge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین حمله مستقیم جلالی به برانکو
بعد از نامه به ریاست جمهوری

امیر حسین صادقی یک دبل فوق العاده داشت!

پنالتی تبریزی‌ها دیده نشد
کارشناسی داوری بازی گسترش تبریز و ذوب آهن