تاریخ انتشار: 1396/02/12 21:33
اختصاصی| با گل‌های خدابنده‌لو؛
کد خبر: 213346

پیروزی بزرگ شاهین در بوشهر؛ نفت و گاز برد را به باخت ترجیح داد

دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و نفت و گاز گچساران از ساعت 17 امروز در ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند.
پیروزی بزرگ شاهین در بوشهر؛ نفت و گاز برد را به باخت ترجیح داد

به گزارش فرتاک ورزشی، نیمه اول بازی متعادل آغاز شد و دو تیم  بیشتر در میانه میدان کار را دنبال می کردند و تقریبا تا دقیقه 20 بازی در گیرانه هافبک های دو تیم باعث شد تا اکثر دروازه ها تهدید شوند اما با ورود به 20 دقیقه پایانی بازی در نیمه اول درگچسارانی ها با تک فرصت خود در دقیقه 27 با ضربه سر علی کرمی به گل رسیدند.

پس از این گل شاهینی ها تهاجمی تر شدند و با اضافه شدن رضا دهقان به یزدان عباسیان در خط حمله سعی در گشودن دروازه حریف داشتند که در این بین تیم نفت و گاز گچساران با به کار گرفتن سه مدافع مرکزی عمق دفاع را بر روی شاگردان کللی فرد بسته بودند.

در دیقیقه 36 بازی شوت محکم فرهاد نوری به شکل خطرناکی از کنار دروازه به اوت رفت تا این نیمه با پیروزی گچسارانی ها به پایان برسد.

نیمه دوم بازی به گونه ای دیگر آغاز شد تغییر سیستم شاهین از 1-3-2-4 به سیستم 2-5-3  و همچنین ورود محمد سوادکوهی و محید خدابنده لو احاطه تیم بوشهری را بر بازی بیشتر کرد. نفوذ های پیاپی مجید غلام نژاد و مهدی نظری از جناحین  و دوندگی خدابنده لو، عباسیان، نظرزاده و کاظمی در میانه عرصه را بر شاگردان یزدی تنگ کرده بود.

هرچند گچسارانی دل به  ضدحملات  داشتند اما بازی حساب شده محسن ارزانی و بهروز نورووزی فرد و عکس العمل خوب جاسم یاسر الهی در چند صحنه مانع از موفقیت گچسارانی ها شدند.

ورود مهدی شکوهی و اضافه شدن این بازیکن به خط حمله در کنار محمد سوادکوهی نقطه عطف این بازی شد حضور این دو بازیکن بلند قامت ترفند بجایی بود که کللی فرد بکار گرفت تا نظم دفاع مستحکم نفت و گاز به بریزد. روی یک از ارسالها و در دقیقه 65 دو ضربه سر متوالی از مهدی شکوهی و سپس محمد سوتدکوهی توپ را در گوشه شش قدم به مجید خدابند لو رساند تا با ضربه دقیق سفید پوشان بوشهری به بازی برگرداند.

بعد از این گل بازهم شاهین حاکم میدان بود. شوت استثنایی یزدان عباسیان از فاصله 35 متری تیر دروازه هادی زرین ساعد را لزراند تا زنگ خطر برای تیم میهمان به شدت به صدا درآید توقف 10 دقیقه ای بازی هم مانع از حملات گسترده شاهینی ها نشد تا اینکه در دقیقه 93 باز هم مجید خدابندلو از روی یک ضربه کاشته با شوتی دقیق با گل دوم خود ورزشگاه را منفجر کند.

تیم شاهین شهرداری  بوشهر در دقایق پایانی بازی با اخراج یزدان عباسیان 9 نفره شد اما با با اداره کردن بازی اجاز خودنمایی به حریف ندادند تا سه امتیاز ارزشمند را اندوخته کنند.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می باشد:

شاهین بوشهر: جاسم یاسرالهی، مجید غلام نژاد، محسن ارزانی، بهروز نوروزی فرد، مهدی نظری، مسعود نظرزاده، حسین کاظمی، رضا دهقان، فرهاد نوری، مرتضی سنجانکی و یزدان عباسیان

سرمربی: حمید کللی فرد

ترکیب نفت و گاز گچساران: هادی زرین ساعد - علی جهانگیری - عبدالکریم شاوردی - امیر عباد قاسمی - نبی الله اسدی - فرشاد عبداللهی فر - علی کرمی - اسماعیل هاشمی - رحمانی - مرتضی حیدری - مرتضی پاداش

سرمربی: داریوش یزدی

خبرنگار: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9mpm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خدابنده‌لو: شکست مقابل شهرداری تبریز را جبران می‌کنیم
اختصاصی| کاپیتان شاهین بوشهر مطرح کرد؛

شکست شاهین در روز اشتباهات دامنه دار و مشکوک داور
اختصاصی| نفت و گاز با پیروزی به صدر تکیه زد؛