تاریخ انتشار: 1396/01/23 17:40
کد خبر: 217594

یوونتوس و رکوردهایی که دیشب از خود به جا گذاشت

یوونتوس و رکوردهایی که دیشب از خود به جا گذاشت

 یوونتوس در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد بارسلونا را در خانه خود با سه گل شکست دهد تا راهش برای صعود به دور بعد هموار شود. اما این پیروزی سه گله، با ثبت رکوردهایی همراه شد.

یوونتوس با این نتیجه، هجده بازی متوالی است که در لیگ قهرمانان اروپا در خانه شکست نخورده است. آن ها در این ۱۸ بازی، ۱۱ برد را کسب کرده اند و ۷ بار هم به تساوی رسیده اند. این بیشترین آمار بازی های بدون شکست یووه در لیگ قهرمانان در خانه به حساب می آید. آخرین باخت یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا در خانه، به آپریل ۲۰۱۳ برمیگردد که ۲-۰ مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند.

ضمن این که این پیروزی شانزدهمین برد متوالی یوونتوس در خانه در تمامی رقابت ها بود که باعث شده این تیم شانس کسب سه جام را داشته باشد و البته این برای اولین بار بود که یوونتوس موفق می شود در مقابل بارسلونا سه گل به ثمر برساند. در واقع این نخستین بار بود که بیانکونری، بارسلونا را با بیش از دو گل شکست می دهد.

در آن سمت، بارسلونا بعد از شکست تحقیرآمیز در دور رفت مرحله قبل مقابل پاریسن ژرمن، بار دیگر در بازی خارج از خانه شکست سختی را پذیرفت. این برای اولین بار در دوران انریکه در بارسلونا است که آبی و اناری ها در دو بازی متوالی خارج از خانه در لیگ قهرمانان شکست می خورند. ضمن این که برای اولین بار از سال ۲۰۰۰ است که بارسلونا در دو بازی پیاپی خارج از خانه لیگ قهرمانان، حداقل سه گل دریافت می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y9wym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب اصلی یوونتوس و بارسلونا

مستره: احترام زیادی برای یوونتوس قائل هستیم
دنی آلوز هم برای بانوی پیر بازی می‌کند، بازیکنی که ما خیلی شیفته او هستیم