تاریخ انتشار: 1396/03/19 23:20
کد خبر: 204894

خرید‌های اضافی پرسپولیس

خرید‌های اضافی پرسپولیس

شهاب کرمی و سامان نریمان‌جهان را باید خاص‌ترین بازیکنان فصل پرسپولیس دانست، بازیکنانی که در نقل‌و‌انتقالات زمستانی با نظر برانکو به جمع قرمزپوشان تهرانی اضافه شدند اما حالا پس از یک‌نیم فصل نامشان در فهرست مازاد دیده می‌شود و فاصله‌ای تا جدایی از قهرمان لیگ برتر ندارند. جالب اینکه این بازیکنان با نظر برانکو در آستانه جدایی قرار گرفته‌اند و این در حالی است که هر دو برای فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارند. مروری بر عملکرد این دو بازیکن نشان می‌دهد پروفسور در همین نیم فصل هم اعتقاد چندانی به آنها نداشته و خیلی به آنها میدان نداده است.

  شهاب کرمی
تنها چند روز پس از جدایی نوراللهی، پرسپولیسی‌ها برای پر کردن جای خالی او سراغ همین شهاب کرمی رفتند و با او قرارداد 150‌میلیونی بستند. بازیکنی که در فولاد برای خودش اسم‌و‌رسمی پیدا کرده بود، قرار بود ذخیره‌ای مطمئن برای کمال کامیابی‌نیا باشد اما این اتفاق هیچ‌وقت رخ نداد. جالب اینکه برانکو حتی در داربی دور برگشت هم حاضر نشد جای خالی کمال را با کرمی پر کند و به همین دلیل از بازیکن غیرتخصصی در پست هافبک دفاعی استفاده کرد. شهاب کرمی در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم، تنها 5‌بازی برای پرسپولیس انجام داد و روی هم رفته 215‌دقیقه برای برانکو فوتبال بازی کرد. او در حضور 16‌درصدی‌اش نه گلی زد، نه گلی ساخت و نه موفق به گرفتن پنالتی شد. او در نیم فصل دوم، 2‌بازی آسیایی هم برای پرسپولیس انجام داد و روی هم رفته 28‌دقیقه برای قرمز‌ها در این تورنمنت فوتبال بازی کرد.

  سامان نریمان‌جهان
بازیکنی که زمانی با پیراهن تراکتورسازی مقابل استقلال هت‌تریک کرد و در نیم فصل اول لیگ امسال با گلزنی به تیم منصوریان، برد را از آبی‌ها گرفت، از ماشین‌سازی به پرسپولیس آمد. نریمان‌جهان که در نیم فصل اول بیش از 900‌دقیقه برای ماشین‌سازی فوتبال بازی کرده بود، در نیم فصل دوم تنها 295‌دقیقه برای پرسپولیس توپ زد. او در 12‌بازی نیم فصل دوم لیگ شانزدهم برای پرسپولیس به میدان رفت تا سهم 22‌درصدی در ترکیب تیم قهرمان داشته باشد. او در لیگ برتر برای پرسپولیس گلی نزد اما در بازی با پیکان یک پاس گل تماشایی داد تا حداقل در مقایسه با شهاب کرمی بازیکن موثری برای برانکو باشد! او در رقابت‌های آسیایی هم 2‌بار پیراهن پرسپولیس را پوشید اما روی هم رفته 10‌دقیقه برای برانکو فوتبال بازی کرد. نریمان‌جهان در نیم فصل دوم با امضای قراردادی 300‌میلیونی پرسپولیسی شد تا پای ثابت نیمکت این تیم باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yb5wa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروش رفیعی با قراردادی 600 هزار دلاری به تیم قطری می رود!