تاریخ انتشار: 1396/04/17 00:23
کد خبر: 197846

تکراری‌ترین عکس‌های دنیا از یک پرسپولیسی پرحاشیه/ خسته شدیم، بسه!

شاید انتشار خبر حضور علی کریمی در نفت تهران هیچکس را به اندازه پیام صادقیان خوشحال نکرد؛ پدیده سابق فوتبال ایران که مدتهاست افول کرده و در پایان فصل گذشته هم با ماشین‌سازی تبریز به لیگ یک سقوط کرد. صادقیان به خوبی می‌دانست که با شرایط فعلی‌اش خیلی سخت در لیگ برتر مشتری پیدا خواهد کرد؛ کما اینکه در طول مدت طولانی سپری شده از نقل‌وانتقالات هم تقریبا هیچ باشگاهی احوال او را نپرسید. با این وجود بعد از حضور کریمی پرسپولیسی در نفت، راه برای لیگ برتری باقی ماندن صادقیان هم باز شد. از همه خسته‌کننده‌تر اما تکرار همان حرف‌های کلیشه‌ای و قدیمی از طرف پیام است؛ اینکه امسال احیا خواهم شد و یا اینکه همان صادقیان قبلی می‌شوم!

روز اول تمرینات نفت تهران پیام صادقیان کنار علی کریمی ایستاد و یک عکس مشترک با تازه‌ترین پناهگاه خودش ثبت کرد. این تصویر شباهت بسیار زیادی دارد به عکس‌هایی که در چند سال گذشته به وفور از صادقیان دیده‌ایم؛ تصاویری که در همه آنها او کنار یک «بزرگتر» ایستاده و قرار بوده همان بزرگتر نقش معلم و مرشد پیام را بازی کند. او ابتدا در همین نفت تهران چنین عکسی را روز اول تمرینات در کنار منصوریان منتشر کرد. علیمنصور هم قول داد پیام را احیا کند و در قامت یک ستاره به پرسپولیس برگرداند، اما شراکت آنها با هم فقط یک نیم‌فصل طول کشید! پنج ماه بعد یکی از همین عکس‌ها را از صادقیان در کنار علی دایی در روز اول تمرین پیام با صبای قم دیدیم. او گفت نزد دایی برمی‌گردد تا کسی که اولین بار او را «ستاره» کرد، زحمت احیا کردنش را هم بکشد، اما در صبا هم خبری از بازگشت صادقیان به اوج نشد. بعدتر او به تیم پدر مرحومش در تبریز برگشت و پیراهن ماشین‌سازی را پوشید. قرار بود رسول خطیبی که در کار کردن با جوانان مهارت دارد منجی پیام شود، اما نه او توانست این کار را انجام بدهد و نه فرهاد کاظمی که در میانه‌های راه جای خطیبی را گرفت!

حالا هم عینا همان داستان با علی کریمی تکرار می‌شود؛ همان عکس‌ها، همان مصاحبه‌ها و همان امیدواری‌ها. البته که ما هم دوست داریم صادقیان واقعا برگردد و مثل همیشه برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم، اما راستش خودمان هم از این همه ابراز امیدواری بیهوده خسته شده‌ایم! 

1(33)

11(30)

111(4)

1111(3)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ybgnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع استقلال و توصیه جالب در مورد جباری