تاریخ انتشار: 1402/01/28 14:00
کد خبر: 7670

تلاش زن جوان برای ربودن 2 فرزندش از شوهر سابقش

قهرمان رزمی از همسر سابقش به اتهام ربودن پسر نوجوانش و تلاش برای انتقال دو فرزندشان به خارج از کشور شکایت کرد.
تلاش زن جوان برای ربودن 2 فرزندش از شوهر سابقش

 دو روز پیش مردی میانسال با حضور در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از همسر سابق خود به اتهام ربودن پسر ۱۳ ساله‌اش شکایت کرد.

شاکی در جریان تحقیقات گفت‌: قهرمان رشته رزمی هستم. سال‌ها قبل با خانمی که از آشناهای‌مان بود ازدواج کردم. ثمره زندگی‌مان پسری ۱۳‌ساله و دختری ۲۱‌ساله است. اما به دلیل اختلاف‌هایی که با همسرم پیدا کردم، درخواست جدایی داد. میانجیگری اقوام و خانواده‌های‌مان نیز موثر نبود و از هم جدا شدیم. دخترم انتخاب کرد که با مادرش زندگی کند اما دادگاه حکم داد که پسرم با من زندگی کند و گاهی می‌تواند پیش مادرش برود و چند روزی با او بماند که من هم با این خواسته قضایی موافقت کردم. بعد از جدایی‌مان مشکلی با هم نداشتیم تا این‌که چندی پیش پسرم بعد از دیدار با مادرش ناپدید شد. هر چه به تلفن همسرم زنگ زدم پاسخگو نبود‌. به خانه اجاره‌ای‌اش رفتم که آنجا را به صاحبخانه تحویل داده و به مکان نامعلومی رفته بود. 

از دختر ۲۱ ساله‌ام نیز خبری نبود‌. حتی خانواده و دوستانش نیز از آنها خبری نداشتند. چند روز پیش از طریق یکی از اقوام متوجه شدم که همسر سابقم قصد دارد غیر‌قانونی از کشور خارج شده و به یکی از کشورهای اروپایی برود.

شاکی ادامه داد: بنابراین از همسر سابقم به ربودن پسر نوجوانم و این‌که قصد دارد غیر‌قانونی 2 بچه‌ام را از کشور خارج کند شکایت دارم.

با دستور امیر حسین علیمردان، بازپرس شعبه 10دادسرای جنایی تهران تحقیقات در این رابطه و شناسایی همسر سابق شاکی و راز‌گشایی از سرنوشت 2 فرزند وی آغاز شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydgb4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چگونه طلاق را برای کودکان توضیح دهیم؟