تاریخ انتشار: 1402/06/12 01:28
کد خبر: 207

قتل مدیر شرکت به خاطر لو دادن رابطه سیاه دو کارمند/ راز زن و مرد جوان که لو رفت نقشه قتل طراحی شد+جزییات

زن و مرد جوانی که کارمند یک شرکت خصوصی بوده و متاهل می باشند با هم رابطه نامشروع داشتند که توسط مدیر شرکت لو می روند و این دو خیانتکار نیز مرد بیچاره را به طرز فجیعی به قتل می رسانند.
قتل مدیر شرکت به خاطر لو دادن رابطه سیاه دو کارمند/ راز زن و مرد جوان که لو رفت نقشه قتل طراحی شد+جزییات

منهای ورزش؛ با کشف جسد سوخته مردی بی گناه راز یک جنایت کثیف در یک شرکت خصوصی برملا شده است. زن و مرد متاهل که با هم به دور از چشم همسرانشان رابطه پنهانی داشتند توسط مدیر شرکت رابطه نامشروع آن ها برملا شده است که این دو تصمیم می گیرند تا این مرد ۵۰ ساله را به قتل برسانند.

بیشتر بخوانید:

دام شیطانی دختر جوان برای دوستش/ تعرض گروهی به دختر زیبای 16 ساله در جنگل+جزییات

یکی از بدترین اخلاق‌های برخی از خانم‌ها در رابطه جنسی

تجاوز به 40 زن تهرانی توسط پستچی قلابی/ او به طرز وحشیانه‌ای به آنها را آزار داد+جزییات

کشف جسد سوخته مرد ۵۰ ساله پرده از جنایت وحشتناک زن و مرد خیانتکار برداشت. رابطه پنهانی دو کارمند یک شرکت خدماتی در آمریکا جنایت وحشتناکی را رقم زد.

گزارش رسانه های خارجی حاکی از آن است که رابطه پنهانی و نامشروع دو کارمند متاهل در یک شرکت خدماتی و افشای رابطه آن ها توسط مدیر شرکت موجب قتل هولناکی شد که شب گذشته توسط پلیس فاش شد.

بر اساس گزارش پلیس، با هم فکری زن و مرد خیانت کار مدیر شرکت خدماتی که موجب افشای رابطه پنهانی آن ها شده بود با اسید سوزانده و به قتل رسید که پس از یک هفته مفقودی مقتول و گزارش این اتفاق از سوی خانواده اش به اداره پلیس ، ماموران جسد سوخته مرد ۵۰ ساله را در یک گودال پیدا کردند.

قتل مردی به خاطر افشای همخوابی کثیف دو کارمند

در پی کشف جسد و انتقال آن به پزشکی قانونی پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی عاملین این جنایت آغاز کرده و توانستند زن و مرد آمریکایی را شناسایی و دستگیر کنند.

پس از دستگیری عاملین این قتل و بازجویی اولیه دو مجرم به قتل اعتراف کرده و مدعی شدند که چون همسرانشان متوجه رابطه پنهانی آن ها شدند با پیگری این مسئله فهمیدند که رئیس شرکت آن ها را لو داده به همین خاطر با همفکری یکدیگر قربانی را ربوده و در اسید سوزاندند. در حال حاضر این پرونده در دست بررسی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/a4dzm2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خاطره‌گویی قاتل کار دستش داد/جنایت خونین به خاطر یک خواننده+جزییات

منهای ورزش| راز کشته شدن یک زن/ ماجرا چه بود؟
گزارشی از یک فقره قتل در روستای بیساران کردستان

منهای ورزش| راز کشته شدن یک زن/ ماجرا چه بود؟
گزارشی از یک فقره قتل در روستای بیساران کردستان