تاریخ انتشار: 1396/07/02 19:15
تماشاگران نساجی، دوست داشتنی، تودل برو و میهمان نواز هستند؛
کد خبر: 181270

پاشازاده: باید گل های پنجم و ششم را هم می‌زدیم/ دنبال رکورد و این حرف ها نیستم

تیم نساجی مازندران ال کلاسیکوی شمال کشور را با نتیجه ۲ بر یک از ملوان انزلی برد.
پاشازاده: باید گل های پنجم و ششم را هم می‌زدیم/ دنبال رکورد و این حرف ها نیستم

 پس از پایان این مسابقه، مهدی پاشازاده سرمربی نساجی مازندران ضمن تشکر از تماشاگران قائم شهری گفت: هواداران نساجی دوست داشتنی، تودل برو و میهمان نواز هستند. امروز این عزیزان از اول بازی طرفداران ملوان را تشویق کرده و معرفت خود را نشان دادند.

وی در خصوص اینکه بازیکنانش چند موقعیت مسلم گلزنی را هدر دادند، خاطر نشان کرد: من معتقدم ما باید گل های پنجم و ششم را هم به ملوان می زدیم اما بی دقتی کردیم. ما در طول هفته در تمرینات خیلی کار می کنیم که تمرکز و دقت بچه ها بالاتر برود و بازیکنانم هم مرا می شناسند و می دانند باید در همه مسابقات حواس جمع و ششدانگ باشند.

سرمربی نساجی مازندران در مورد شکستن رکورد نباختن نادردست نشان به نساجی مازندران نیز تصریح کرد: دنبال رکورد و این حرف ها نیستم. اهداف دیگری در سر داریم که بسیار بزرگ تر است و انشالله با حمایت هواداران خونگرم نساجی مازندران به آن خواهیم رسید. جا دارد به تیم ملوان هم تبریک بگویم که فوتبال زیبا و جوانمردانه ای به نمایش گذاشت و همه لذت بردند.

پاشازاده در پایان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه نساجی مازندران گفت: از همه دست اندرکاران و مالکان باشگاه نساجی مازندران به ویژه مهندس فرهاد صنیعی فرد تشکر ویژه ای داشته باشم که به همراه مدیریت باشگاه یار و یاور ما بوده و هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydjre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی شمال را یک تهرانی برد/ ادامه بدشانسی‌های دست‌نشان در ملوان!
آقای خاص مچ امپراطور را خواباند؛

مهاجم اسبق پرسپولیس در تمرینات نساجی خط خورد
پایان نقل و انتقالات پاشازاده در نساجی؛