تاریخ انتشار: 1396/06/10 23:31
کد خبر: 185470

گادوین منشا: فرقی نمی کند من گل بزنم یا طارمی/ به قهرمانی در آسیا فکر نمیکنیم

گادوین منشا: فرقی نمی کند من گل بزنم یا طارمی/ به قهرمانی در آسیا فکر نمیکنیم

گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای تیم پرسپولیس که این روزها یکی از خبرسازترین بازیکنان فوتبال کشورمان است، پاس ندادن به او از سوی هافبک‌های پرسپولیس و همچنین اختلافش با مهدی طارمی باعث شده بود که اتفاقات پیرامونی زیر ذره بین باشد. منشا در بازی رفت مقابل الاهلی هم در اواسط نیمه دوم به میدان آمد و توانست یک گل زیبا هم به ثمر برساند تا سرخپوشان بازی 2  برصفر باخته را با نتیجه 2 -2 تغییر دهند. حالا خیلی‌ها می‌گویند او باید فیکس برای پرسپولیس بازی کند. گفت‌وگوی منشا با همشهری را می‌خوانید.

 

پرسپولیس در شرایطی حساس خودش را آماده بازی برگشت مقابل تیم الاهلی می‌کند. در مورد آخرین وضعیت خودتان و تیم بگویید.

شرایط تیم خوب است. در تمرینات روزهای اخیر تلاش کردیم آمادگی خود را حفظ کنیم و کاملا برای یک بازی حساس آماده هستیم. امیدواریم که با آمادگی کامل به مصاف الاهلی برویم. هدف ما این است که با شکست دادن الاهلی بتوانیم جزو 4تیم برتر آسیا باشیم.

 

در بازی رفت در حالی که تیم پرسپولیس از حریف عقب بود تو در اواسط نیمه دوم وارد زمین شدی و توانستی یک گل زیبا هم به ثمر برسانی. در این ارتباط برایمان بگو.

از اینکه توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم خوشحالم و برانکو تعویض‌های خوبی را انجام داد. البته تیم ما در نیمه اول هم عملکرد خوبی داشت و برخلاف جهت بازی الاهلی گل زد اما نمی‌توان انکار کرد که برانکو تعویض‌های خوبی داشت و نیمه دوم روند بازی خیلی بهتر شد.

 

گلی که زدی یکی از بهترین گل‌های هفته لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت. در مورد این گلی که زدی برایمان بگو.

خدا را شکر گل خوبی زدم. خیلی انگیزه داشتم تا گل بزنم وقتی هم که داشتم وارد زمین می‌شدم آقای برانکو نکات فنی را یادآور شدند و زمانی که شرایط فراهم شد توانستم گل هم بزنم. قبلا هم مشابه این گل را زده بودم.

 

بعداز گل هم مهدی طارمی به سمت تو آمد و ضمن تبریک گفتن به تو در شادی گلت شرکت کرد آن‌هم در شرایطی که گفته می‌شد با هم مشکل دارید. در این باره چه نظری داری؟

بعداز گل من نه تنها مهدی بلکه کل تیم از گلزنی من خوشحال بودند چراکه ما توانستیم بازی را برگردانیم و بازی 2 برصفر باخته را با تساوی عوض کنیم. من هم از این موضوع خوشحال بودم.

 

بازی برگشت مقابل الاهلی آنها در ابوظبی میزبان هستند. در مورد بازی برگشت چه توضیحی داری؟

ما برای بازی برگشت برنامه داریم چراکه می‌خواهیم با شکست الاهلی به یک مرحله بالاتر از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

 

این روزها خیلی‌ها از اختلاف تو و مهدی طارمی حرف می‌زنند. شفاف در این باره برایمان بگویید. داستان چیست؟

من و مهدی با هم دوست و هم تیمی هستیم، هدف‌هایمان یکسان است و می‌خواهیم که پرسپولیس موفق باشد. حالا فرقی هم نمی‌کند من گل بزنم یا او.

 

بسیاری از کارشناسان بعداز گلی که مقابل الاهلی به ثمر رساندی تاکید کردند منشا دیگر باید فیکس برای پرسپولیس بازی کند. خودت در این مورد چه نظری داری؟

هر بازیکنی دوست دارد فیکس برای تیمش بازی کند. قطعا من هم همین طور هستم اما در این باره سرمربی است که نظر نهایی را می‌دهد. باید ببینیم آقای برانکو در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

به نظرت این پرسپولیس توان قهرمان شدن در آسیا را دارد؟

ما از الان به این موضوع فکر نمی‌کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم. برنامه‌مان برای بازی بعدی است و فعلا حواسمان معطوف بازی برگشت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydple

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی علیپور: در پرسپولیس مهاجم ثابت نداریم/ مارکو باعث شده تا این حد آماده باشم