تاریخ انتشار: 1396/05/18 10:54
کد خبر: 190146

دروازه بانی که گلر ملی پوش پرسپولیس را تهدید می کند

قفل دروازه علیرضا بیرانوند در سومین مسابقه فصل پرسپولیس شکسته شد اما هنوز هم همه چیز بر وفق مراد گلر شماره یک سرخپوشان است.
دروازه بانی که گلر ملی پوش پرسپولیس را تهدید می کند

تسلیم‌شدن علیرضا در برابر فرزاد حاتمی، موجب نشد که تیم برانکو هیچ امتیازی از دست بدهد. قرمزها بعد از خوردن این گل به بازی برگشتند و ضربه دوم را به تراکتور زدند تا همه امتیازهای ممکن را از دو هفته اول لیگ هفدهم به دست بیاورند. علیرغم ناکامی در کلین‌شیت، بیرانوند یک واکنش طلایی در یادگار امام داشت که شاید در پایان فصل در میان بهترین ری‌اکشن‌های این دروازه‌بان قرار بگیرد.

زمزمه‌های جدایی بیرانوند در تابستان قوت گرفته بودند اما گلر اول تیم ملی در پرسپولیس باقی ماند تا حداقل برای یک سال دیگر، روی خط دروازه تیم پرفسور بایستد. آمادگی بیرانوند حتی در دیدارهای تدارکاتی نیز مشهود به نظر می‌رسد اما این به معنای از میان رفتن مفهوم رقابت درون دروازه پرسپولیس نیست. رادوشوویچ که فصل گذشته در معدود تجربه‌های برای برای قرمزها خوش درخشیده بود، با انگیزه زیادی تمرین می‌کند تا از هر فرصتی برای به میدان رفتن در پرسپولیس بهره ببرد. او از نزدیک بیرانوند را زیر نظر دارد و به خوبی می‌داند لغزشی بزرگ از سوی علیرضا، شرایط دروازه تیم برانکو را تغییر خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydyjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند و رادوشوویچ بدون لباس در مراسم رونمایی!
دروازه بان های پرسپولیس لباس جدید ندارند!

برانکو کمی دور اندیش باشد
بی اعتنایی آقای سرمربی به نیمکت