تاریخ انتشار: 1396/05/17 11:31
کد خبر: 190346

مهاجم نفت تهران: تمام تلاشم را میکنم به پرسپولیس گل بزنم/ از علیرضا منصوریان دلخورم

مهاجم نفت تهران: تمام تلاشم را میکنم به پرسپولیس گل بزنم/ از علیرضا منصوریان دلخورم

آل‌کثیر مهاجم نفت تهران برخلاف دوفصل اخیر حالا به عنوان مهاجم نوک در این تیم بازی می‌کند و در دوبازی اخیر هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است. او در بازی اول یک‌گل زد و یک‌پنالتی گرفت و در بازی دوم هم گل تساوی نفت را وارد دروازه‌ فولاد کرد. با آل‌کثیر درخصوص شرایط نفت و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم.

    

بازی با فولاد چطور بود؟

بازی بسیار سختی بود. هوا در اهواز بسیار گرم و شرجی بود و من که بچه اهواز هستم از لحاظ بدنی کم آورده بودم. در آن هوای شرجی ضربان قلب به هزار می‌رسد و بدن بازیکنان سست می‌شود. خداراشکر که دست پر به تهران برگشتیم.

    

آیا تساوی عادلانه بود؟

فولاد در بحث مالکیت توپ شرایط بهتری داشت ولی موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از موقعیت‌های حریف بود. آنها فقط دوفرصت داشتند که یکی را تبدیل به گل کردند. به نظر من تساوی عادلانه بود.

    

دوباره یک گل حساس برای نفت زدی. در این مورد صحبت کن.

هر مهاجمی وقتی گل می‌زند خوشحال می‌شود و من هم خوشحالم که گل زدم. در این دو فصل گذشته خیلی داد زدم که مرا در پست تخصصی‌ام قرار دهند ولی مربیان قبلی نفت در سمت راست و چپ از من استفاده می‌کردند. خوشبختانه امسال حمید درخشان به عنوان مهاجم نوک از من استفاده کرد و از زمانی هم که علی کریمی به نفت آمده بود قصد داشت از من به عنوان مهاجم نوک استفاده کند.

    

از بازگشت به پست اصلی‌ات خیلی خوشحالی؟

بله، همین‌طور است. در دوفصل گذشته اتفاقاتی افتاد که خیلی‌ها فکر می‌کردند فوتبال من تمام شده است. علیرضا منصوریان هم که بعد از هفته‌ چهارم به من بازی نداد و هیچ توجهی به تمرینات نمی‌کرد. من در این دوسال خیلی عقب افتادم ولی به هر حال خدا جای حق نشسته است.

    

از منصوریان ناراحتی؟

طبیعتا از او ناراحتم چون نمی‌دانم به چه دلیل نیمکت‌نشین شدم. من آقای گل لیگ دسته‌اول شدم و منصوریان دنبال جذب من بود. دو سه‌هفته همه‌‌چیز خوب پیش می‌رفت اما نمی‌دانم به یک‌باره چه اتفاقی افتاد! شاید از طرف من به او حرف بدی رسانده‌اند یا نمی‌دانم؛ شاید هم اتفاقات دیگری افتاده است. نیمکت‌نشینی من فنی نبود و واقعا نمی‌دانم چه شرایطی ایجاد شد. نمی‌دانم او در مورد من چه فکری می‌کرد.

    

دنبال آقای گلی هستی؟

تمام تلاشم را می‌کنم تا در بین مدعیان آقای گلی قرار بگیرم. امسال می‌خواهم دوفصل اخیر را جبران کنم و حتی اضافه هم تمرین می‌کنم تا به حقم برسم. در ضمن باید یک‌چیزی را هم بگویم.

    

چه چیزی؟

من گلم را به علی کریمی تقدیم می‌کنم، چون واقعا او را دوست دارم و کریمی شخصیت بزرگی است. من تا حالا چنین شخصیتی را ندیده بودم و فکر می‌کنم او برای تیم زحمت کشید. باز هم مثل هفته اول گلم را به او تقدیم می‌کنم. البته یک تشکر ویژه از حمید درخشان دارم که در این مدت به من روحیه داد و از من در پست تخصصی‌ام بازی گرفت.

   

فکر می‌کنی به پرسپولیس هم گل بزنی؟

طبیعتا تیم‌هایی مثل نفت تهران در دوبازی مقابل پرسپولیس و استقلال بیشتر دیده می‌شوند. دوست دارم به پرسپولیس گل بزنم و نهایت تلاشم را در این زمینه به‌کار می‌گیرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydynj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان در محاصره 6پرسپولیسی