تاریخ انتشار: 1400/05/09 12:31
کد خبر: 35670

این آسمان همچنان سرخ است/ اینبار گل‌محمدی قهرمانی را خودش بدست آورد/ ری پوکر رکوردی که سال‌ها جاودانه خواهد ماند

«پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ بیستم را کسب کرد»
این آسمان همچنان سرخ است/ اینبار گل‌محمدی قهرمانی را خودش بدست آورد/ ری پوکر رکوردی که سال‌ها جاودانه خواهد ماند

تیم پرسپولیس موفق شد هفته پایانی لیگ بیستم را هم با پیروزی پشت سر بگذارد و با ۶۷ امتیاز برای پنجمین دوره پیاپی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را بدست آورد.

سرخپوشان تهرانی در آخرین بازی خود با گل‌های مهدی عبدی و احمد نوراللهی تیم سختکوش پیکان را شکست داد و با شایستگی تمام سخت‌‌ترین قهرمانی خود را در ۵ فصل اخیر کسب کرد.

سپاهان در لیگ بیستم رقیب خطرناک پرسپولیس بود و اجازه ندارد اتفاقات لیگ‌های شانزدهم، هفدهم، هجدهم و نوزدهم تکرار شود و قهرمانی را برای پرسپولیس سخت تر از همیشه کرد.

یحیی گل‌محمدی در نیمه‌های فصل گذشته به پرسپولیس آمد و اولین قهرمانی خود را تحربه کرد، اما خیلی‌ها نقش کالدرون را در قهرمانی لیگ نوزدهم پرسپولیس مهم می‌دانستند اما لیگ بیستم کامل به نام گل‌محمدی و کادر فنی‌اش ثبت می‌شود و از فصلی پر حادثه و نفس‌گیر  سر بلند بیرون آمدند.

پرسپولیس در این فصل فوتبال بازی کرد و شخصیت بالای تیمی که در بین سرخپوشان جا افتاده است، بزرگترین دلیل قهرمانی آنها برای پنجمین بار پیاپی بود.

یحیی و شاگردانش حالا می‌توانند به خودشان و عملکردی که در این فصل داشتند افتخار کنند و تاریخ نام و عملکردشان را فراموش نخواهد کرد.

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjdea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی گل‌محمدی به رکورد 67 امتیاز خودش می‌رسد؟