تاریخ انتشار: 1401/10/06 12:47
کد خبر: 12370

بازی بزرگ به میزبانی ارومیه / دربی آذربایجان و نظارت ویژه

هفته یازدهم لیگ دسته دوم ظهر فردا و با برگزاری شش دیدار آغاز می‌شود.
بازی بزرگ به میزبانی ارومیه / دربی آذربایجان و نظارت ویژه

در یکی از دیدار های هفته یازدهم لیگ دسته دوم نود ارومیه میزبان مس سونگون ورزقان است که به نحوی از این دیدار به عنوان دربی آذربایجان‌ می‌توان نام برد.

زردپوشان نود به نمایندگی از مردم آذربایجان غربی و با کسب ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول حضور دارند و امیدوارند خود را به رده های بالای جدول و در نهایت لیگ دسته اول برسانند.

نود جزو اولین باشگاه هایی بود که تغییراتی بر روی نیمکت خود داشته و حال به ثبات فنی دست یافته و به نظر می‌رسد حریف سر سختی برای تیم قدرتمند مس سونگون خواهد بود.

در طرف مقابل تیم تازه لیگ دویی شده مس سونگون حضور دارند که در اولین تجربه لیگ دویی خود با صرف هزینه های فراوان و مدیریت درست در رده دوم جدول جای گرفته و جزو مدعیان اصلی صعود محسوب می‌شود.

این دیدار شش امتیازی در حالی برگزار می‌شود که علاوه بر شرایط جدول، حساسیت خاصی برای دو استان دارد و سازمان لیگ نیز برای این دیدار نظارت ویژه ای در نظر گرفته است.

باید منتظر باشیم و ببینیم کدام تیم‌ می‌تواند پیروز دربی آذربایجان باشد، آیا پس از نود دقیقه شیپور شادی در ارومیه به صدا در می‌آید یا باز هم مردم تبریز شاهد درخشش بازیکنان خود خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yknm2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحقیر فوتبال تهران توسط تبریزی ها / ویستا توربین هم چنان نتایج دوراز انتظار