تاریخ انتشار: 1396/11/15 10:31
کد خبر: 161594

تندترین سربالایی ممکن پیش روی استقلال

استقلال با وینفرد شفر اوج گرفته و حالا پس از غلبه بر نفت آبادان به فینال جام حذفی هم رسیده است.
تندترین سربالایی ممکن پیش روی استقلال

استقلال با وینفرد شفر اوج گرفته و حالا پس از غلبه بر نفت آبادان به فینال جام حذفی هم رسیده است. با این وجود به نظر می‌رسد بخش زیادی از سرنوشت استقلال در دو تورنمنت دیگر ظرف 25روز آینده مشخص شود؛ جایی که استقلال به طور فشرده باید شش بازی بسیار سخت و حساس را پشت سر بگذارد که چهارتا از آنها خارج از ورزشگاه آزادی هستند.

 

آبی‌پوشان ابتدا 15بهمن با ذوب‌آهن مصاف می‌دهند، سپس به فاصله چهار روز یعنی 19بهمن در خانه با سپیدرود رشت ملاقات خواهند کرد که رویارویی این تیم با علی کریمی می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد.

 

پنج روز بعد در 24بهمن آبی‌ها در قطر با الریان پیکار می‌کنند و یک هفته بعد یعنی یکم اسفند در یک زمین بی‌طرف از الهلال میزبانی خواهند کرد. پس از آن استقلال به تهران برمی‌گردد و بلافاصله راهی اهواز می‌شود تا روز پنج اسفند مقابل فولاد خوزستان مدعی قرار بگیرد. در نهایت پس از سه بازی دوری از آزادی، استقلال دهم اسفند به این ورزشگاه باز خواهد گشت تا حساس‌ترین و حیثیتی‌ترین بازی فصلش را برابر پرسپولیس برگزار کند.

 

چنان‌که می‌بینید چهار بازی لیگی که سه تای آنها مقابل تیم‌های بالای جدول است، تا حدود زیادی می‌تواند تکلیف استقلال برای حضور در کورس قهرمانی، نایب‌قهرمانی یا کسب سهمیه را روشن کند. آبی‌ها همچنین در این مقطع 25روزه دو بازی نخست آسیایی‌شان را هم برگزار می‌کنند. مسلما چگونگی استارت استقلال در آسیا، می‌تواند چشم‌انداز آنها در این تورنمنت را هم روشن کند.

 

استقلال در روزهای آخر سال، تندترین سربالایی ممکن را پیش رو دارد، هرچند دست شفر باز است و مهره‌های پرشمار این تیم به‌خصوص در خطوط دفاعی و میانی، می‌تواند در تقویم فشرده پیش رو حسابی به کار آبی‌ها بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynrdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید شفر وارد پایتخت شد