تاریخ انتشار: 1395/11/30 18:23
اختصاصی/ در بوکان چه خبر است؛
کد خبر: 228270

تخریب سرمربی محبوب سردار بوکان به قیمت از دست دادن لیگ یک!

هواداران تیم فوتبال سردار بوکان، به تخریب سرمربی تیم خود پرداختند.
تخریب سرمربی محبوب سردار بوکان به قیمت از دست دادن لیگ یک!

به گزارش فرتاک ورزشی، پیروز قربانی درحالی که بیش از نیمی از بازیکنان تیم فوتبال سردار بوکان را در تست های قبل از فصل انتخاب کرد و به دلیل نداشتن بودجه، نتوانست بازیکنان مد نظرش را بگیرد، حال مورد حمله گازانبری برخی از هواداران سردار واقع شده است.

اختلاف بین برخی هواداران سردار و پیروز قربانی به زمانی برمی‌گردد که هواداران این تیم، بهمن طهماسبی را در بوکان هوو کردند و نسبت به او فحاشی صورت دادند. این کُنش، واکنش پیروز قربانی را در پی داشت و وی اعلام کرد که دیگر حاضر نیست در بوکان باشد.

وی در گفتگویی با خبرنگار فرتاک ورزشی در بوکان، اعلام داشت که شرایط ادامه کار در بوکان برایش فرهم نیست و پس از بازی با پاس همدان، که آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی است، از این تیم جدا می شود و هدایتش را به فرد دیگری خواهد سپرد.

این اظهار نظر قربانی سبب شد تا کانال رسمی باشگاه سردار در تلگرام، در نظرسنجی خواستار نظر مردم بر ماندن یا نماندن پیروز قربانی شد که در نظرسنجی جالب این کانال، بیش از 95 درصد هواداران بوکانی خواستار این بودند که قربانی روی نیمکت این تیم بنشیند و از این تیم نرود.

سرمربی محبوب هفته های پیش سردار، حال اما از سوی یکی از افراد هیات مدیره، تا مردم کوچه های بوکانی مورد ملامت قرار می گیرد و هر فردی درخصوص تیمش نظر می دهد. با همه‌ی این تفاسیر، قربانی پس از پایان بازی با پاس از بازیکنانش خداحافظی خواهد کرد و قصد بازگشت به بوکان را ندارد.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yr7ga

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حکم جلب سرپرست نساجی در خرم آباد گرفته شد
اختصاصی/ ادامه اتفاقات پر ماجرای نسای در لرستان؛