تاریخ انتشار: 1395/11/25 23:20
مهاجم مس رفسنجان مطرح کرد؛
کد خبر: 229346

پیرهادی: برای برد مقابل مس کرمان حاضر شدیم/ مسئولین حمایت کنند جزو 5 تیم برتر می شویم

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برای برد به این بازی آمدیم و برای سه امتیازش برنامه داشتیم.
پیرهادی: برای برد  مقابل مس کرمان حاضر شدیم/ مسئولین حمایت کنند جزو 5 تیم برتر می شویم

به گزارش فرتاک ورزشی، احسان پیرهادی مهاجم سرعتی مس رفسنجان درخصوص بازی با مس کرمان و دربی کرمان گفت: برای برد به این بازی آمدیم و برای سه امتیازش برنامه داشتیم. تمامی انرژی و توانمان را گذاشتیم تا مقابل مس کرمان با سه امتیاز بازی را ترک کنیم زیرا بخوبی می دانستیم که این بازی چقدر برای مردم رفسنجان حیاتی بود و پیروزی در آن، نقش احیای تیم را داشت.

وی درخصوص مجتبی محبوب مجاز و تقابل با وی گفت: مجتبی بازی خوبی امروز کرد و او از دوستان 10 ساله من هست. شرایط مجتبی و باشگاه ما جور نبود و تصمیم گرفت تا به مس کرمان برود و من نیز برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در دیگر تیم مس، بدرخشد.

وی درخصوص تغییر مداوم پستش گفت: آقای میشو هرچه بخواهد من انجام می دهم وایشان سرمربی هستند و من سعی می کنم حرفه ای باشم و هرچه او می گوید، در زمین پیاده کنم. آقای میشو سرمربی تیم هستند و در هرپستی که صلاح بدانند بازی می کنم و امیدوارم بتوانیم دل مردم رفسنجان را با نتایج خوبمان شاد کنیم.

پیرهادی در پایان گفت: جایگاه مس در پایان جدول جزو 5 تیم برتر خواهد بود البته به شرطی که مسئولین رفسنجان همچنان حمایتشان را از تیم ادامه دهند تا بازیکنان باانگیزه وارد زمین شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yrbxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احسان پیرهادی: تغییر پست داده ام و بخاطر همین کم گل می زنم
مهاجم مس رفسنجان مطرح کرد؛