تاریخ انتشار: 1397/10/07 11:43
کد خبر: 116070

عکس | انرژی کی روش برای رسیدن به موفقیت بزرگ

کارلوس کی‌روش با نوشتن آخرین بیانیه خود در اینستاگرام اکنون با پایان حواشی تمام تمرکز خود را روی عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها قرار داده است.

سرمربی تیم ملی بعد از آخرین بیانیه خود خطاب به هواداران،  با انرژی و حرارت خاص خود در تمرین حضور یافت. کارلوس کی‌روش که با گلایه‌های خود نسبت به برخی مسائل مربوط به آماده سازی تیم ملی، در تمرینات چند وقت اخیر بی‌حوصلگی خاصی در چهره‌اش نمایان بود، در این تمرین با تیپ و انرژی لازم برای امیدواری بزرگ موفقیت در جام ملت‌ها بین شاگردان حضور یافته بود.

کارلوس کی‌روش که چهارمین تورنمنت خود با تیم ملی را پشت سر می‌گذارد، اینبار اهداف بزرگی در ذهن خواهد داشت؛ سرمربی تیم ملی که آگاهی لازم طی هشت سال اخیر را از حریفان آسیایی به دست آورده اینبار رقبایی مثل استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و عربستان را سد راه تیمش برای پایان طلسم چهار دهه عدم قهرمانی در آسیا می‌بیند و با تجربه‌ای که از جام ملت‌های قبلی به دست آورده، شاگردانش را برای تقابل با آنها مهیا خواهد کرد.

عراق به عنوان جدی‌ترین رقیب در مرحله اول و گروهی برابر او و شاگردانش قرار خواهد گرفت، تیمی که مرد پرتغالی خاطره تلخی از آنها در ذهن دارد و تیم 10 نفره‌اش نتوانست با عبور از آنها شانس دستیابی به بزرگترین افتخار را نصیب او کند. با این حال کی‌روش اکنون باتجربه‌تر از چهار سال قبل و با بکارگیری شاگردانی که در جام جهانی روسیه نمایش دلپذیری از خود به جا گذاشته و بهترین حضور فوتبال ایران را در این دوره به نام خود کردند، امیدوار است آقایی خود را در آسیا نیز به اثبات برساند.

چشم امید او به بازیکنانی است که طی این مدت تجربیات گرانبهایی هم در فوتبال داخلی و هم اروپا کسب کرده‌اند. از علیرضا بیرانوند و عابدزاده که در آسیا و پرتغال چهره خاصی از خود به جا گذاشته‌اند تا مجید حسینی که کشف قابل اعتنایی تیم ملی در روسیه محسوب می‌شود و در ترکیه به بلوغ لازم دست یافته است. در این بین شاید بزرگترین نگرانی او متوجه غیبت علی قلی زاده باشد؛ ستاره تکنیکی که در جام جهانی در آخرین لحظات از لیستش کنار رفت اما می‌توانست در آسیا یک مهره کارگشا برای او لقب گیرد. با این حال ترابی با تیم ملی طی این سال‌ها نشان داده که مسیر پیشرفت را با سرعتی باورنکردنی در حال طی کردن است و مرد خوش تیپ نیمکت ایران را می‌تواند امیدوار به درخشش در آسیا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvp7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش: زمان آن است که همه ما برخیزیم / می‌خواهم از صمیم قلبم از شما تشکر کنم