تاریخ انتشار: 1397/09/07 12:35
کد خبر: 119946

غلامزاده:شهرداری تبریز را به خوبی میشناختیم/این پیروزی مهم گوارای وجود ماهشهری ها

در ادامه مسابقات لیگ یک و در بازی حساس بین شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز،تیم ماهشهر توانست با یک کامبک بازی یک بر صفر باخته را در نیمه دوم با پیروزی دو بر یک عوض کند.
غلامزاده:شهرداری تبریز را به خوبی میشناختیم/این پیروزی مهم گوارای وجود ماهشهری ها

پیرامون شرایط این بازی دقایقی با سعید غلامزاده مربی ماهشهر هم کلام شدیم:

غلامزاده دستیار اول داوود مهابادی گفت: با توجه به وضعیت تیمها در جدول بازی دیروز یکی از حساس ترین بازیهای این فصل ما بود.

 آنالیز خوبی از شهرداری تبریز داشتیم و میدانستیم در زمین خود تجمع میکنند و دنبال ضد حمله هستند.با شناخت صد در صدی روی تمام بازیکنان تبریز وارد میدان شدیم.در واقع برای تک تک دقایق بازی برنامه ریزی کرده بودیم و پلن تاکتیکی خاصی برای این بازی آماده کرده بودیم.

البته در دقیقه پنجم و روی یک غافلگیری آنها به گل رسیدند.

در ادامه و در تمام طول زمان بازی در نیمه اول،مالکیت توپ در اختیار ما بود و موقعیتهای بیشماری را مانند بازی هفته پیش در مقابله با پاکدشت از دست دادیم.

وی افزود:در زمان استراحت بین دو نیمه بازی دیروز،تیم ما به آرامش و تمرکز کامل نیاز داشت که با صحبتها و تدابیر تاکتیکی آقای مهابادی به این مهم در بین دو نیمه رسیدیم.در واقع برای برد هم قسم شدیم و به هم قول دادیم که برای تماشاگرانمان از دل و جان مایه بگذاریم.

با شروع نیمه دوم و بازی خوب بازیکنان و تعویضهای طلایی و حمایت همه جانبه هوادارانمان به دو گل قشنگ و حساس و روحیه بخش رسیدیم. یکی توسط سعید خردمند و یکی توسط محمد سواری که یکی از روزهای خوب این بازیکن بود.

در ادامه موقعیتهای دیگری بدست آوردیم که در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشتیم و این نقیصه را در طول هفته با تمرینات فنی چارچوب شناسی و روانشناسی اعتماد به نفس آن را از بین خواهیم برد.روز به روز به شرایط ایده آل نزدیک تر میشویم و ارائه بازی های زیبا و تماشاگر پسند بکی از اهداف مهم ما میباشد.

در یک روز خوب و یک بازی جانانه از سوی  بازیکنان و شور و شوق هواداران یک کامبک داشتیم و  به یک پیروزی دلچسب رسیدیم.این پیروزی را به تمای اعضای تیم و مردم ماهشهر تقدیم میکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvrzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری ماهشهر 2 - شهرداری تبریز 1؛ کام‌بک مهابادی با درخشش پورسواریان/ حاج داوود از قعر جدا شد