تاریخ انتشار: 1397/09/01 19:28
کد خبر: 120746

لیست خروجی و ورودی‌ استقلال بزودی مشخص می شود

معاونت ورزشی باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: تیم در شرایط خوبی که انتظار داشتیم نیست ولی وضعیت بحرانی را هم تجربه نمی‌کند.
لیست خروجی و ورودی‌ استقلال بزودی مشخص می شود

علی خطیر، معاونت ورزشی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرورزشی زمان احتمالی انتشار لیست بازیکنانی که تا پایان این فصل با استقلال می‌مانند و یا از این تیم جدا می‌شوند را اعلام کرد. او همچنین ابراز امیدواری کرد تا شرایط تیم استقلال روز به روز بهتر شده و از این هفته (لیگ برتری) برد‌های تیم شروع شود. 
*از باشگاه استقلال چه خبر؟
برای برپایی مراسم امروز آماده می‌شویم. در نظر داریم مراسم یادبودی در خور نام پیشکسوتان باشگاه برگزار کنیم. زنده‌یاد مظلومی از ستارگان بی‌تکرار آسمان آبی باشگاه محسوب می‌شوند. 
* از جمله اقدامات پسندیده باشگاه پس از استقرار مدیریت جدید، تکریم از پیشکسوتان و برپایی مراسم یادبود برای درگذشتگان استقلال بوده است. چه تفکری پشت این ماجراست؟
همان‌طور که اشاره شد هدف اصلی تکریم از مقام پیشکسوت در استقلال است. آن‌ها بخشی از باشگاه هستند که هرگز نباید فراموش شوند. قطعاً اگر تلاش‌های آن‌ها نبود افتخارات کوچک و بزرگ برای تیم رقم نمی‌خورد. ضمن اینکه بحث اخلاقیات هم در این زمینه مطرح است و باید به جوانانی که تازه به این تیم راه یافته‌اند، آموخت که جایگاه بزرگتر، پیشکسوت و اسطوره‌های استقلال کجاست و احترام به آن‌ها در اولویت اول ماست. اینکه به یاد آن‌ها باشیم و تکریم‌شان کنیم، کمترین کاری است که باشگاه از دستش برمی آید تا برای این عزیزان انجام دهد. 
* این روز‌ها اسامی بازیکنانی به عنوان نفرات جدید و یا مازاد استقلال در رسانه‌ها مطرح است. در این باره توضیح می‌دهید که استقلال برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم چه طرح و برنامه‌ای دارد؟
پیش از هر چیز باید گفت: ما نمی‌توانیم بدون نظر کادر فنی در این باره اقدام کنیم. هر زمان شفر تشخیص داد چه بازیکنی با چه کیفیتی برای تیم مطلوب است، ما برای مذاکره با آن‌ها وارد عمل می‌شویم. 
* شفر هنوز لیستی برای نیم‌فصل به باشگاه نداده است؟
قرار است پس از بازی با استقلال خوزستان جلسه فنی با سرمربی تیم داشته باشیم و در این زمینه صحبت کنیم. احتمالاً پس از آن لیست خروجی و ورودی‌مان هم مشخص می‌شود. 
* هدف خودتان چیست؟
با وجود همه مشکلاتی که به لحاظ مالی برای باشگاه وجود دارد، باز هم دنبال این موضوع هستیم که طبق خواست کادر فنی رفتار کرده و همه تلاش‌مان را برای تأمین نظر شفر انجام دهیم. 
* موضوع بازگرداندن جپاروف هم مطرح است؟
این بحث هم اگر مد نظر کادر فنی باشد در آن جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد. 
* چقدر به آینده استقلال در این فصل امیدوار هستید؟
تیم در شرایط خوبی که انتظار داشتیم نیست ولی وضعیت بحرانی را هم تجربه نمی‌کند. قطعاً با کسب یکی، دو برد و بازگشت روحیه پیروزی‌طلبی بین بازیکنان وضعیت بهتر می‌شود و ان‌شاءا... با کسب برد از همین دیدار با استقلال خوزستان اوضاع متفاوت خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvw9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش باشگاه استقلال درباره شایعات منتشر شده در فضای مجازی