تاریخ انتشار: 1395/09/15 17:24
در انتظار دربی شمال ایران
کد خبر: 244946

ملوانی‌ها مقابل ملوان و مایلی کهن!

حساس‌ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ آزادگان بدون شک در بابل برگزار می‌شود. دیداری که طی آن دو تیم از دو استان قدرتمند شمال برابر هم قرار خواهند گرفت.
ملوانی‌ها مقابل ملوان و مایلی کهن!

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته شانزدهم مسابقات لیگ آزادگان روز چهارشنبه با انجام 8 دیدار پیگیری خواهد شد و در مهم‌ترین دیدار این هفته دو تیم شمال کشور به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملوان بندرانزلی با مربیگری محمد مایلی کهن تا پایان هفته پانزدهم لیگ یک با کسب 29 امتیاز در صدر جدول رده بندی حضور دارد و در مقابل تیم خونه به خونه که در هفته‌های اخیر از فرم مناسب خود فاصله گرفته به تدریج از صد ر جدول فاصله گرفت و اکنون با 24 امتیاز رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد.


• تیم ملوان در 5 دیدار گذشته خود موفق به کسب 3 پیروزی و 2 تساوی شده است و در مقابل تیم خونه به خونه که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد در 5 دیدار اخیر خود متحمل دو شکست ، دو تساوی و تنها یک پیروزی شده است.
• تیم خونه به خونه با 5 گل خورده و تنها 2 بار گلزنی در شرایط دشواری از این حیث به سر می‌برد . تیم ملوان بندرانزلی اما در 5 دیدار اخیر خود 7 گل به ثمر رسانده و 3 گل دریافت کرده است که نمی‌تواند آمار بدی برای این تیم باشد.
• پس از انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی تیم ملوان، پژمان نوری و مازیار زارع در برنامه‌های این مربی قرار نگرفتند و مجبور به ترک تیم محبوب خود شدند. اتفاقی که واکنش‌های مختلفی در پی داشت. دیدار این دو بازیکن با تیمی که با آن به فوتبال ایران معرفی شدند و سال‌ها در آن بازی کردند، می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار بیفزاید . ضمن اینکه واکنش این دو بازیکن در مقابل محمد مایلی کهن که باعث و بانی عدم حضور این دو بازیکن در ملوان شد، می‌تواند از صحنه‌های جالب دیدار دو تیم باشد.

• تیم خونه به خونه در سال گذشته و فصل جاری با صرف هزینه های نامتعارف در لیگ آزادگان بسیاری از بازیکنان تیم های لیگ برتری را در اختیار گرفته است. آن‌ها هم‌چنین علیرضا مرزبان سرمربی فصل گذشته تیم پیکان که با این تیم موفق به کسب سهمیه حضور در لیگ برتر شده بود را به خدمت گرفتند تا شرایط حضور خود در لیگ برتر را بیش از پیش مهیا کنند. در مقابل تیم ملوان بندرانزلی پس از سقوط سعی کرد تا با آوردن محمد مایلی کهن با تکیه بر بازیکنان بومی و سربازها و با هزینه های کم این تیم را =دوباره به سطح اول فوتبال کشور بازگرداند.
• در ترکیب اصلی هر دو تیم بازیکنانی حضور دارند که در ترکیب تیم مقابل به میدان رفته اند. پویا غلامی و ایمان صادقی دو بازیکن تیم ملوان بندرانزلی هستند که سابقه بازی در خونه به خونه را دارند. ایمان صادقی در نیم فصل لیگ پانزدهم پس از یک دوره حضور ناموفق در پرسپولیس تهران به خونه به خونه پیوست و در ابتدای شروع این فصل لیگ آزادگان به تیم ملوان بندرانزلی نقل مکان کرده است. پوریا غلامی دیگر بازیکن تیم ملوان، در این فصل یکی از مهره های تاثیرگذار مایلی کهن به شمار می آید و موفق شده در 5 دیدار آخر 2 بار گلزنی کند. این بازیکن در دوره حضور اکبر میثاقیان در تیم خونه به خونه به ملوان پیوست.
• از حیث وجود بازیکنانی که سابقه عضویت در تیم مقابل را دارند، کفه ترازو به نفع خونه به خونه سنگینی می کند. پژمان نوری، مازیار زارع، محمد غلامی، امیرحسین فشنگچی و جلال رافخایی 5 بازیکنی هستند که سابقه عضویت در ملوان را دارند. به جز محمد غلامی هر 4 بازیکن نامبرده شده، فصل گذشته را در ملوان سپری کردند و دیدار آن‌ها در مورد تیم مورد محبوبشان، می تواند صحنه های جذابی را در این دیدار حساس رقم بزند.
• تیم خونه به خونه بابل در پی جنجال های ایجاد شده مقابل تیم اکسین البرز که با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت، 3 بازی از همراهی تماشاگران در ورزشگاه هفت تیر بابل محروم شده است که دومین جلسه این محرومیت دیدار برابر ملوان بندرانزلی خواهد بود. اولین جلسه محرومیت این تیم در مقابل تیم مس کرمان سپری شد. قطعا حضور هواداران می توانست بر جذابیت های دربی شمال کشور بیافزاید که با برخی رفتارهای نامناسب تماشاگران این امکان برای تیم خونه به خونه وجود ندارد.
• علی کریمی به تازگی با عنوان مدیر فنی همکاری جدید خود را با تیم خونه به خونه آغاز کرده و انتظار می رود که بیشتر در کنار این تیم حضور داشته باشد.
• کلیه بازیکنان تیم خونه به خونه پس از کسب چند نتیجه ضعیف با جریمه 5 درصدی از مبلغ قراردادهایشان مواجه شدند و در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی به دنبال خاتمه دادن به ناکامی ها و نزدیک شدن به صدر جدول هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ywwaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شارژ مالی قوی سپید انزلی!