تاریخ انتشار: 1402/04/26 18:06
کد خبر: 2522

منتظر رونالدو و بنزما در ایران نباشید!

رئیس فدراسیون فوتبال ایران معتقد است مسیر درستی را برای ایجاد ساختار مالی در باشگاه‌ها پیش گرفته‌اند.
منتظر رونالدو و بنزما در ایران نباشید!

مهدی تاج ظهر امروز در حاشیه جلسه هم‌اندیشی و آسیب شناسی معاونت فرهنگی و کانون‌های هواداری باشگاه‌های لیگ برتر عنوان کرد: برخی دوستان می‌گویند رونالدو و دیگر ستاره‌ها به عربستان رفتند، اما در واقع فوتبال این کشور، مثل تمام آسیا نیست. حالا یک کشوری علاقه‌مند بوده و سیاست گذاری خاصی داشته که این ستاره‌ها را جذب کند که البته بنده پشت آن سیاست‌ها را می‌دانم.

او ادامه داد: اینکه به یکباره رونالدو و بنزما را به کشورشان آوردند، برای آسیا خیلی خوب است و اتفاقا لیگ قهرمانان را جذاب می‌کند، اما در همه آسیا چنین اتفاقی نمی‌افتد و بنا هم نیست در فوتبال ایران نیز چنین اتفاقی بیفتد.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه ما راه درست فوتبال را می‌رویم، ابراز کرد: راه درست می‌گوید اگر درآمد داشتید، می‌توانید بازیکن گران قیمت بیاورید ولی اگر درآمد کمتری دارید، باید بازیکنان گران قیمت را بفروشید که همه دنیا نیز با همین ابزار پیش می روند و ما نیز در دستور کارمان قرار دادیم.

تاج با تاکید بر اینکه تصمیمات درستی که در این دوره گرفتیم، متناسب با شرایط لیگ برتر ایران بود، گفت: تمام هزینه‌ها و درآمدهای مالی ۱۶ تیم لیگ برتر را درآوردیم که بدون شک همه آنها زیان‌ده هستند و اگر این مسیر بخواهد ادامه پیدا کند، رو به بیراهه و سکون است که همینطور چک و سفته بدهند و بدهی به وجود بیاید و بعد هم هیچکس پاسخگو نباشد.

او با بیان اینکه اتفاقا تیم‌های پرطرفدار ما اشتباهات و گرفتاری‌های بیشتری دارند، ابراز کرد: خوشبختانه این شرایط کمی نظم پیدا کرده و می‌دانیم باشگاه‌ها چقدر بدهی دارند. اگر هم کسی قرارداد بست و خارج از عرف بست، گرفتاری‌ها متوجه همان فرد یا باشگاه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxpj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تشکر الاهلی از فدراسیون کویت پس از شکست استقلال