تاریخ انتشار: 1395/06/23 19:32
اختصاصی/
کد خبر: 261646

صعود آسمان خراش های جوان خوزستانی

تیم بسکتبال نونهالان و نوجوانان خوزستان به جمع هشت تیم برتر کشور صعود کردند.
صعود آسمان خراش های جوان خوزستانی

به گزارش فرتاک ورزشی، مرحله دوم مسابقات نوجوانان کشور از 20 تا 22 شهریورماه به میزبانی شهر تبریز برگزار شد.

تیم خوزستان در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های آذربایجان‌شرقی، کردستان و اصفهان همگروه بود.نماینده استان در این مرحله با کسب دو پیروزی برابر تیم‌های اصفهان و کردستان و قبول شکست مقابل آذربایجان‌شرقی به نایب‌قهرمانی رسید و همراه با آذربایجان‌شرقی تیم قهرمان این گروه، به جمع هشت تیم برتر راه یافت.

همچنین تیم خوزستان با نایب قهرمانی در مرحله دوم مسابقات بسکتبال نونهالان کشور به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها صعود کرد.

خوزستان در مرحله دوم این رقابت ها به مدت سه روز در مهاباد به مصاف حریفان خود رفت.نمایده استان در گروه ب، با تیم های آذربایجان غربی، کرمانشاه و اصفهان همگروه بود. تیم خوزستان با کسب دو پیروزی و قبول یک شکست به مقام دوم این مرحله از مسابقات دست پیدا کرد و به همراه اصفهان تیم اول گروه خود به جمع هشت تیم برتر کشور راه یافت.

سرمربی تیم ملی کشتی دانشجویان حسین مرعشیان به عنوان سرمربی تیم‌ کشتی فرنگی در رقابت‌های دانشجویان جهان شد.

 رقابت‌های قهرمانی کشتی دانشجویان جهان در سال 2016 در کشور ترکیه برگزار می‌شود که به همین منظور طی حکمی از سوی دکتر دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشجویی سید حسین مرعشیان رییس فعلی هیات کشتیی استان خوزستان به عنوان سرمربی تیم فرنگی دانشجویان منصوب شد.دوازدهمین دوره مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان جهان از 4 تا 9 آبان ماه در کشور ترکیه برگزار خواهد شد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yyeze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کشتی گیر ترک هم حریف دلاور ایرانی نشد/ یزدانی به نیمه نهایی رفت

 ارتش ایران خاکریز عراق را فتح کرد
بسکتبال آسیاچلنج - تهران