تاریخ انتشار: 1395/07/28 18:52
کد خبر: 254594

آرامش در پاس همدان/ کسر امتیاز فعلا منتفی شد!

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: درصدی از مبلغ قرارداد «تیاگو فراگا» بازیکن خارجی سابق پاس پرداخت‌شده و خطر کسر امتیاز تیم پاس را تهدید نمی‌کند.
آرامش در پاس همدان/ کسر امتیاز فعلا منتفی شد!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، محمدتقی رحیمی در گفت‌وگویی با اشاره به شکایت بازیکن خارجی سابق پاس از این تیم و خطر کسر امتیاز اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده مبلغ ۳ هزار دلار فراهم و به‌حساب این بازیکن واریز شد.

وی با بیان اینکه این بازیکن در حال حاضر در دبی حضور دارد و مابقی این بدهی را نیز طی یک هفته پرداخت خواهیم کرد، افزود: کل بدهی این بازیکن ۲۹ هزار دلار بوده که تلاش می‌کنیم در مدت حضور این بازیکن در دبی مبلغ را به حسابش واریز کنیم اما خطری از بابت کسر امتیاز وجود ندارد.

اجازه ورود هیچ‌گونه حاشیه‌ای را به جو تیم نداده و نخواهیم داد

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم پاس در صدر جدول قرار دارد و همه بازیکنان ازلحاظ فنی و روحیه‌ای در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و اجازه ورود هیچ‌گونه حاشیه‌ای را به جو تیم نداده و نخواهیم داد.

رحیمی عنوان کرد: کادر بومی و باانگیزه‌ای داریم و خوشبختانه فضای رفاقت، دوستی و همدلی خوبی در تیم وجود دارد.

 

وی با اشاره به میزان پرداختی قرارداد بازیکنان و کادر فنی بیان کرد: تا امروز ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان و ۷ درصد قرارداد کادر فنی پرداخت شده و  خوشبختانه نظر مسئولان نسبت به وضعیت و روند تیم کاملاً رضایت‌بخش است.

تزریق پول به تیم پاس نیز به‌صورت قطره‌چکانی انجام می‌شودمدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: قول‌های مثبتی از طرف مسئولان استان به ما داده‌شده اما متأسفانه پیدا کردن اسپانسر برای لیگ دسته دوم فوتبال کشور بسیار سخت است و تزریق پول به تیم پاس نیز به‌صورت قطره‌چکانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تزریق پول تا به اینجا به‌موقع بوده است، گفت: پول هرچند کم باشد اما اگر به‌موقع پرداخت شود بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

رحیمی بابیان اینکه مردم باید دوباره با پاس آشتی کنند، گفت: تمامی مسئولان، اصحاب رسانه و مطبوعات و مردم همدان باید دوباره با پاس آشتی کنند و از این تیم حمایت همه‌جانبه داشته باشند.

وی گفت: موفقیت این تیم به‌پای شخص نوشته نمی‌شود و موفقیت پاس آبروی فوتبال همدان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yymqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن پاس همدان صدر جدول را تقدیم به هواداران کرد