تاریخ انتشار: 1402/06/10 16:49
صعود کم‌دردسر در انتظار رم؛
کد خبر: 270

قرعه دوست‌داشتنی برای سردار آزمون

حریفان شاگردان ژوزه مورینیو در مرحله گروهی لیگ اروپا مشخص شدند.
قرعه دوست‌داشتنی برای سردار آزمون

تیم فوتبال آ. اس . رم که اخیرا سردار آزمون را به خدمت گرفته، در فصل گذشته جایگاه ششم جدول سری آ ایتالیا را به دست آورد، اما توانست تا مسابقه فینال لیگ اروپا پیش برود که در نهایت رقابت را به سویا اسپانیا واگذار کرد و نتوانست به جام برسد، اما تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو با نقل و انتقالات تابستانی خوبی که داشته، امیدوار به موفقیت در فصل جدید است.

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا ظهر امروز برگزار شد و یاران سردار آزمون باید در گروه G مقابل تیم‌های شریف تیراسپول مولداوی، سروت سوئیس و اسلاویا پراگ جمهوری چک بروند؛ تیم‌هایی که فصل قبل در لیگ‌های خود چهره مدعی داشتند ولی بعید است بتوانند سد راه شاگردان مورینیو برای راهیابی به مرحله حذفی اروپا باشند.

شریف تیراسپول مولداوی که فصل جدید لیگ این کشور را با سه پیروزی و یک شکست آغاز کرده، در سال گذشته توانست دو گانه قهرمانی در لیگ و جام حذفی را به دست بیاورد و می‌تواند حریف نسبتا سختی برای آ. اس. رم باشد.

تیم سروت سوئیس که فصل قبل را با نایب قهرمانی به پایان رساند، در پنج هفته آغازین فصل جدید لیگ این کشور یک برد، سه مساوی و یک باخت داشته، اما در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا توانست کار بزرگی انجام دهد و گلاسکو رنجرز اسکاتلند را مغلوب کند و با این عملکرد نشان داده می‌تواند حریف نه چندان راحتی برای رم و دیگر تیم‌های گروه G باشد.

اسلاویا پراگ جمهوری چک که دیگر همگروه یاران آزمون است، فصل جدید را به بهترین شکل آغاز کرده و تاکنون پنج پیروزی و یک مساوی داشته و فصل قبل هم به نایب قهرمانی در لیگ این کشور و قهرمانی در جام حذفی دست یافت و نشان داده تیم خوبی دارد.

010

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/54yna2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار و آقای خاص به هم رسیدند/ لحظه‌شماری آزمون برای دیدار با مورینیو

کارلوس کی‌روش و ژوزه مورینیو با هم دیدار کردند
دیدار کی‌روش و مورینیو و حضور سرمربی ایران در رختکن من‌یونایتد

کارلوس کی‌روش و ژوزه مورینیو با هم دیدار کردند
دیدار کی‌روش و مورینیو و حضور سرمربی ایران در رختکن من‌یونایتد