تاریخ انتشار: 1402/12/19 13:41
کد خبر: 1268848

فصل برای مدافع هلندی منچستریونایتد تمام شد

مدافع ۲۴ ساله منچستریونایتد این فصل دیگر نمی‌تواند برای شیاطین سرخ به میدان برود.
فصل برای مدافع هلندی منچستریونایتد تمام شد

تایرل مالاسیا که تابستان اخیر زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و این فصل هنوز برای شیاطین سرخ به میدان نرفته، حالا به نظر می‌رسد فصل برای او تمام شده است. ساموئل لاکهرست خبرنگار روزنامه «منچستر ایونینگ نیوز» مدعی شد؛ مالاسیا کل فصل جاری را از دست خواهد داد.

اریک تن‌هاخ در کنفرانس خبری پیش از بازی با اورتون در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس درباره وضعیت مدافع هلندی‌اش گفته بود: فکر می‌کنم در دسترس بودن مالاسیا برای این فصل دشوار باشد. او به تمرین در زمین بازگشته، اما در تمرینات تیمی نیست و روند بازگشتش به شرایط بازی به تعویق افتاد. روند ریکاوری او هنوز هم واقعاً کند پیش می‌رود و فصل هم رو به پایان است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ باشگاه منچستریونایتد در تابستان پیش‌‌رو، فارغ از اینکه چه اتفاقی برای مالاسیا بیفتد، سعی خواهد کرد تا یک مدافع چپ جدید و جوان به خدمت بگیرد.

در اوایل آذر ماه بود که باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده بود، مصدومیت مالاسیا در طول دوره ریکاوری و توانبخشی تشدید شده و به همین خاطر عمل جراحی دیگری روی او صورت گرفت.

این ملی‌پوش هلندی که تابستان 2022 از فاینورد به منچستریونایتد پیوست، تاکنون در 39 بازی زیرنظر اریک تن‌هاخ به میدان رفته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55elm9

آخرین اخبار