تاریخ انتشار: 1402/10/16 13:21
کد خبر: 1265600

سویا به دنبال جذب سردار آزمون در پنجره زمستانی

باشگاه سویا در نظر دارد مهاجم ایرانی رُم را در همین ماه ژانویه به خدمت بگیرد.
سویا به دنبال جذب سردار آزمون در پنجره زمستانی

سردار آزمون که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی 2023 از بایرلورکوزن جدا و با قرارداد قرضی یک ساله راهی رُم شد، در این تیم ایتالیایی با وجود دقایق نه‌چندان زیادی که برای بازی داشته، عملکرد تأثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشته است. روز گذشته روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا گزارش داد بود؛ مدیران باشگاه رُم بسیار تحت‌تأثیر عملکرد سردار آزمون قرار گرفته‌اند و می‌خواهند این مهاجم ایرانی را برای مدت طولانی‌تری در خدمت داشته باشند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات  فوتبال اروپا حالا خبر می‌دهد که باشگاه سویا نسبت به خرید این مهاجم ایرانی علاقه‌مند است. رومانو مدعی شد؛ باشگاه سویا برای جذب سردار آزمون به بایرلورکوزن مراجعه کرده است تا متوجه شود که آیا امکان به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی و قطع قرارداد قرضی این بازیکن با باشگاه رُم وجود دارد یا خیر! سویا در حال کار برای به خدمت گرفتن دو مهاجم جدید است که دیوید داترو فوفانا در اولویت آنهاست و مذاکرات برای جذب او در جریان است.

آزمون 29 ساله این فصل در 14 بازی برای رُم به میدان رفته (260 دقیقه از 1260 دقیقه ممکن) و در کنار به ثمر رساندن یک گل، یک گل هم ساخته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55epzo

آخرین اخبار