تاریخ انتشار: 1402/09/24 08:48
من به استقلال نمی بازم ترین بازیکن تاریخ
کد خبر: 1263801

عالیشاه و ۴۰۰۰ روز بی شکستی مقابل آبی ها

حالا که همه جا بحث از نباختن امید عالیشاه در دربی هاداغ است، بد نیست به این آمار ویژه او مقابل استقلال نیز توجه کنید.
عالیشاه و ۴۰۰۰ روز بی شکستی مقابل آبی ها

به گزارش فرتاک ورزشی؛  قدیمی‌ترین بازیکن اسکواد فعلی پرسپولیس که مرد اول دو دربی اخیر بوده است، نه تنها با پیراهن پرسپولیس بلکه در مجموع نیز هیچکس آخرین باختش مقابل استقلال را به یاد نمی آورد.

هافبک مهاجم مازندرانی قرمزها همواره عملکرد خوبی در برابر استقلال داشته و این عملکرد خوب منجر به ثبت یک رکورد جالب توجه برای او مقابل آبی های پایتخت شده است. تو روزهایی که استقلال با امیر قلعه نویی و استقلال کهکشانی سال ۹۱ در صدر جدول قرار داشت و با پیروزی های پیاپی راه را برای قهرمانی هموار می کرد، راه آهن دوست داشتنی علی دایی با ترکیبی از بازیکنان جوان و ناشناخته که امید عالیشاه یکی از آن ها بود در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال رفت.

pufuiht5

لحظه جدال عالیشاه جوان با علی حمودی مدافع استقلال بر سر توپ پیش چشم سرمربی کنونی تیم ملی ایران- ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۱

دیداری که در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ برگزار شد و در پایان آن استقلال با گل فرهاد مجیدی تنها چند ثانیه پس از ورودش به زمین موفق شد شاگردان دایی را شکست دهد. شاید باور نکنید اما آن دیدار آخرین شکست امیدعالیشاه برابر استقلال به حساب می آید. شکستی که نزدیک به ۴۰۰۰ روز از آن می گذرد.

جالب آنکه  امید پس از آن بازی تنها با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال قرار گرفته است چرا که بعد از پیوستنش به تراکتور برای گذراندن دوران سربازی هرگز فرصت بازی با پیراهن تی تی ها مقابل استقلال را تجربه نکرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66g5b9

آخرین اخبار