تاریخ انتشار: 1402/11/25 10:32
کد خبر: 1267373

دمبله: از حضور در بارسلونا پشیمان نیستم، اما زجر زیادی کشیدم!

عثمان دمبله در مصاحبه جدیدش گفت که سال های ابتدایی حضورش در بارسا برایش سخت و زجرآور بود.
دمبله: از حضور در بارسلونا پشیمان نیستم، اما زجر زیادی کشیدم!

دمبله در سال 2017 و پس از شورش در دورتموند توانست مجوز انتقال به بارسا را بگیرد. 

بارسلونا برای جانشینی نیمار در نهایت دمبله را با قراردادی 105 + 40 میلیون یورویی خرید ولی ستاره فرانسوی خیلی زود مصدوم شد و چهار ماه دور از میادین ماند. دمبله تا تابستان 2023 برای بارسا بازی کرد ولی در واقع دو سال اخیر توانست به طور متناوب و خوب برای بارسلونا بازی کند. به خصوص با آمدن ژاوی شرایط برای دمبله بسیار بهتر شد.

علی رغم اعتقادی که ژاوی به دمبله داشت، او با رسیدن پیشنهاد پی اس جی درخواست جدایی داد و حالا برای پاریسی ها توپ می زند. پس از شروعی نه چندان خوب، دمبله حالا در پی اس جی عالی کار می کند.

دمبله به لوپاریزین گفت: «ماهیت رابطه من با لوئیس انریکه کم و بیش یکسان با زمان حضورم در بارسلونا و با ژاوی است، بله، لحظاتی باورنکردنی با ژاوی داشتم و ما خیلی نزدیک بودیم. او به من توصیه های زیادی کرد و بسیار به من اعتماد داشت. البته من مدت زیادی است که لوئیس انریکه را می شناسم، زیرا وقتی در رن بودم و انریکه مربی بارسا او دنبال جذب من بود. حالا از اینکه او را به عنوان مربی دارم بسیار خوشحالم.»

وینگر 26 ساله همچنین در مورد ورودش به بارسلونا در زمانی که تنها 20 سال داشت، صحبت کرد: «زمانی که 20 ساله بودم و تنها پس از یک سال و نیم فوتبال حرفه ای وارد بارسلونا شدم. من هنوز در مرحله یادگیری بودم. بارسلونا جایی است که در آن بیشتر آموختم و در زندگی شخصی و حرفه ای، بیشترین رشد را داشتم با این حال آنجا خیلی زجر کشیدم. من روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و باید این را اعتراف کنم. کم کم و با گذشت سالها همه چیز بهتر و بهتر شد. این تحول منطقی یک بازیکن حرفه ای جوان است که در طول سال ها چیزهای زیادی را تغییر می دهد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66ga8j

آخرین اخبار