تاریخ انتشار: 1402/12/20 17:15
بعد از دربی درباره مشکل نکونام و خطیر صحبت ‌می‌کنم:
کد خبر: 1268901

فریبا: استقلال با پیروزی در دربی قهرمان می‌شود

بهتاش فریبا ابراز امیدواری کرد که با پیروزی در دربی 103 استقلال در مسیر قهرمانی قرار می‌گیرد.
فریبا: استقلال با پیروزی در دربی قهرمان می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی

بهتاش فریبا در مراسم تقدیر از کاپیتان‌های ادوار گذشته استقلال نسبت به شرایط استقلال صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که آبی‌ها در دربی 103 به پیروزی برسند.

بهتاش فریبا در ابتدای صحبت‌های خود درباره دربی پایتخت عنوان کرد: این مسابقه با دیگر مسابقات فرق دارد، خیلی از مربی‌ها و بازیکن‌ها در این مسابقه ماندگار شدند یا تمام شده‌اند، بازی حساسی است و وضعیت جدول به شکلی است که اگر استقلال برنده شود در مسیر قهرمانی قرار می‌گیرد.

فریبا نسبت به حاشیه‌های مدیریت و سرمربی استقللال و کنار کشیدن پیشکسوتان این تیم از وساطت بین این دو نفر گفت: در این مورد در حال حاضر صحبت نمیکنم و بعد از دربی در این مورد صحبت خواهیم کرد.

او در ادامه نسبت به عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر گفت: آمار گویاست که صدر جدول هستیم با 3 امتیاز اختلاف، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور مدعی هستند و نکته‌ای که هست استقلال بازی‌ها دست خودش است و اگر با همین فرمان جلو برود به قهرمانی می‌رسد.

فریبا درباره عملکرد قلعه نویی و تیم ملی اظهار داشت: من همیشه اعتقاد داشتم که اگر اتفاق خوبی در فوتبال ایران بیفتد توسط مربی ایرانی انجام می‌شود، آقای کی‌روش 10 سال در تیم ملی حضور داشت و یک مربی ایرانی از کنارش نیامد، کار دست فدراسیون بود و باید مربیان ایرانیرا کنار او قرار می‌داد و دغدغه این را نداشتیم که برویم مربی خارجی بیاوریم.

او در ادامه افزود: خیلی‌ها از کادرفنی تیم ملی ایراد گرفتند که تعداد آنها زیاد است، زمانی که بایرن مونیخ به ایران آمد با تعداد کادر زیادی وارد شد، نیاز هست که مربی‌های جوان در تیم ملی حضور پیدا کنند و از تجربه قلعه نویی استفاده کنند.

فریبا در انتهای صحبت‌های خود عملکرد تیم ملی را امیدوارکننده خواند و گفت: قبلا هم گفته بودم که اگر در چهارتیم حضور کنیم کار بزرگی کردیم، این مسابقات جام شگفتی‌ها بود و تیم‌هایی که هزینه‌های زیادی کردند از مسابقات حذف شدند، بدشانس بودیم که از دور مسابقات حذف شدیم و ما آنقدر در این 50 سال برد و باخت دیده‌ایم به این موضوع عادت کرده‌ایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66gmdy

آخرین اخبار