تاریخ انتشار: 1402/10/02 13:54
کد خبر: 1264549

پیروزی حداقلی یوونتوس با طلسم‌شکنی ولاهوویچ

بانوی پیر در دیداری خارج از خانه مقابل فروزینونه موفق به کسب ۳ امتیاز شد.
پیروزی حداقلی یوونتوس با طلسم‌شکنی ولاهوویچ

دیدارهای هفته هفدهم سری A ایتالیا، عصر امروز (شنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت 15 به وقت تهران دنبال شد که در این بازی تیم فوتبال یوونتوس موفق شد میزبان خود فروزینونه را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

یووه به لطف گلزنی کنان ایلدیز در دقیقه 12 از میزبان خود پیش افتاد و طبق معمول به محض پیش افتادن تغییر رویه داد و گل نخوردن را به افزایش اختلاف ترجیح داد. با این حال یووه نتوانست از برتری‌اش محافظت کند و در ابتدای نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد. این گل در دقیقه 51 توسط خایمه بائز به ثمر رسید.

بازی تا دقیقه 81 با تساوی پیش رفت تا اینکه در دقیقه 81 دوشان ولاهوویچ، ستاره صرب خط حمله بانوی پیر که در دقیقه 54 به جای ایلدیز به میدان رفته بود، گل دوم بانوی پیر را به ثمر رساند؛ این اولین گل ولاهوویچ برای یوونتوس بعد از دقیقاً یک ماه بود. او پیش از این در دربی ایتالیا مقابل اینتر گل زده بود.

ولاهوویچ در دقیقه 89 خودش را دو گله و یوونتوس را سه گله کرد اما این بار VAR با گرفتن آفسایدی میلی‌متری، گل ستاره سابق فیورنتینا را مردود اعلام کرد.

با این نتیجه یوونتوس 40 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر صدرنشین، فاصله‌اش را با صدر جدول به یک امتیاز کاهش داد.

از ساعت 17:30 به وقت تهران دو بازی دیگر در سری A‌ برگزار می‌شود که در یکی از آنها تورینو میزبان اودینزه خواهد بود و در دیگری بولونیا از آتالانتا پذیرایی می‌کند. از ساعت 20:30 نیز دو بازی دیگر برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها اینتر از لچه پذیرایی می‌کند و کالیاری میهمان هلاس ورونا خواهد بود. در آخرین و مهمترین بازی هفته نیز از ساعت 23:15 رم پذیرای ناپولی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66gr9z

آخرین اخبار