تاریخ انتشار: 1403/01/08 07:15
کد خبر: 1271849

آیا این دو بازیکن شانسی برای بازگشت به تیم ملی دارند؟

کریم انصاری فرد واحسان حاج صفی دو بازیکنی بودند که به بهانه ی جوانگرایی این بار به اردوی تیم ملی دعوت نشدند.
آیا این دو بازیکن شانسی برای بازگشت به تیم ملی دارند؟


بعد از خط خوردن کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی از اردوی تیم ملی از متن مصاحبه امیر قلعه نویی می شد برداشت کرد که این دو بازیکن به طور قطعی از اردوی تیم ملی خط نخورده اند اما در غیاب احسان حاج صفی، میلاد محمدی در جناح چپ خط دفاعی تیم ملی به میدان آمد و نمایش او در هر دو بازی راضی کننده بود؛ تا جایی که امیر قلعه نویی دست به تعویض او نزد. از سوی دیگر، هنوز سرمربی تیم ملی در این پست ابوالفضل جلالی و حسین گودرزی را امتحان نکرده است. دو بازیکنی که بی صبرانه منتظر هستند در این پست بازی کنند و خودی نشان دهند.

در خط حمله هم در غیاب سردار آزمون و کریم انصاری فرد، مهدی قایدی در بازی برگشت با ترکمنستان به میدان رفت و زننده تک گل سه امتیازی تیم ملی بود. مهاجمی که درجام ملت های آسیا هم نشان داد، می تواند گل های حساس و غیر قابل پیش بینی برای تیم ملی بزند. در دو بازی با ترکمنستان فرصتی نشد که امیر قلعه نویی به مهره های جوانی چون جواد آقایی پور و سعید سحرخیزان میدان دهد  و تنها محمد رضا آزادی در بازی رفت دقایق کوتاهی در زمین حاضر شد.

از بین این دو بازیکن احسان در پست هافبک دفاعی هم می تواند بازی کند که با بازگشت امید نورافکن به ترکیب تیم ملی دعوت از این بازیکن در پست مورد اشاره هم سخت شد و این دو بازیکن رفته رفته باید آماده شوند تا خداحافظی خود  را از بازی های ملی اعلام کنند. به خصوص که شرایط سنی آنها به گونه ای است که نمی توانند در جام جهانی همراه تیم ملی باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nqe7

آخرین اخبار