تاریخ انتشار: 1402/12/18 18:32
کد خبر: 1268750

افشاگری ستاره سرخ ها از فلاکت عجیب پرسپولیس | لنگ پول هتل هستیم!

بازیکن سرشناس تیم پرسپولیس تهران بعد از پایان بازی تیمش مقابل فولاد گفت: برای تیم ریشه‌دار و با هوادار زیاد پرسپولیس زشت است که لنگ پول هتل باشد.
افشاگری ستاره سرخ ها از فلاکت عجیب پرسپولیس | لنگ پول هتل هستیم!

امید عالیشاه جمعه شب پس از دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد در جریان لیگ برتر که با نتیجه ۴ بر ۲ به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید، در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اتفاقاتی که افتاد بازی سخت شده بود اما بچه‌ها با انگیزه و تجربه‌ای که داشتند دلسرد نشدند، بازی را برگردادند و شرمنده هواداران نشدیم چون در سرما آمدند و کنار ما بودند.

عالیشاه در مورد پرداختی به بازیکنان قبل از داربی گفت: قرار شده بین پنج تا هفت درصد پرداخت کنند و سند آن را برای معوقات فصل گذشته بزنند اما کافی نیست چون مبلغی که بچه‌ها از فصل قبل و دو فصل قبل طلب دارند، با توجه به شرایط تورم، یک سوم یا یک چهارم شده است و این قشنگ نیست. بچه‌ها به عشق پرسپولیس آمدند و اختلافات مبلغ پایه قرارداد بازیکنان پرسپولیس را نسبت به تیم‌های دیگر دیده‌اید، بنابراین خیلی قشنگ‌تر می‌توان معوقات را پرداخت کرد.

او در مورد داربی گفت: صحبت‌هایی را در مورد تعویق شنیده‌ام اما نظر نمی‌دهم.

عالیشاه در مورد خریدهای جدید پرسپولیس تاکید کرد: خریدهای مناسبی داشتیم اما نباید یک یا دو بازی خوب باشند و باید کل سال بهترین عملکرد را داشته باشند چون وظیفه‌شان را انجام می‌دهند. همه وظیفه داریم بهترین بازی را داشته باشیم و امیدوارم این بازیکنان هم زود ارضا نشوند.

بازیکن پرسپولیس در مورد صحبت درویش مبنی بر این که بدهی به رادوویچ قرار بود به بازیکنان پرداخت شود، تصریح کرد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم چون همیشه این مشکلات بوده و هست. فقط می‌توانم بگویم حیف این همه هواداران و بزرگی پرسپولیس. خیلی بهتر از این می‌توان درآمدزایی و هزینه کرد. واقعا برای این تیم ریشه‌دار با هواداران زیادی که دارد، زشت است لنگ پول هتل تیم باشد و ناخوشایند است.

عالیشاه در مورد نگرانی بابت مجوز حرفه‌ای تیم پرسپولیس گفت: قشنگ نیست امیدوارم راه‌حلی پیدا کنند که تیم و هوادار آسیب نبینند. بودن در آسیا فوتبال را لذت بخش می‌کند و امیدوارم شاهد این گونه مسائل نباشیم.

او در واکنش به این که مرد اول داربی شده است، گفت: این القابی است که شما می‌دهید. داربی باشد یا بازی حذفی فرقی ندارد و من وظیفه دارم تلاش خودم را بکنم. گل زدن در داربی خوشایند است اما این القاب خوشایند شخص من نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77jnbv

آخرین اخبار