تاریخ انتشار: 1402/09/19 12:43
کد خبر: 1263399

هافبک منچسترسیتی به منچستریونایتد می‌رود؟

منچستریونایتد کالوین فیلیپس را به هدف اصلی نقل و انتقالاتش تبدیل می‌کند و این بازیکن می‌تواند به نجات تیم رقیب برود.
هافبک منچسترسیتی به منچستریونایتد می‌رود؟

طبق گزارش انحصاری نشریه «سان»، کالوین فیلیپس در صدر لیست خرید تابستانی منچستریونایتد قرار دارد. گواردیولا هفته گذشته عنوان کرد که نمی‌تواند جایی برای این بازیکن در تیم ببیند و بنابراین او به سمت در خروج اتحاد هدایت شده است. اما خودی‌های یونایتد می‌گویند که اریک تن‌هاخ از علاقمندان فلیپس است و او را گزینه مناسبی برای تیمش می‌داند.

منبع نشریه سان می‌گوید: «یونایتد شرایط فیلیپس را با دقت زیر نظر دارد. او به احتمال زیاد در ژانویه به صورت قرضی از سیتی می‌رود و در تابستان فروخته خواهد شد و تن‌هاخ می‌خواهد به موقع برای جذب او ظاهر شود. او طرفدار شیوه بازی فیلیپس است و فکر می‌کند سبک او کاملاً با یونایتد و فلسفه‌ای که سعی دارد در گروه القا کند، مناسب است. به علاوه، سرمایه‌گذاران جدید از باشگاه می‌خواهند که روی سرمایه‌گذاری و توسعه بازیکنان انگلیسی تمرکز کند و فیلیپس همچنان یکی از بهترین بازیکنان انگلیسی در لیگ برتر است. این اولین باری نیست که یک بازیکن از سیتی به یونایتد می‌رود، اما این موضوع همیشه بحث‌برانگیز است.»

انتقال فیلیپس به سیتی نتیجه نداده و گواردیولا مشتاق است که این وضعیت هرچه سریع‌تر حل شود. یونایتد هنوز باید در منطقه هافبک پیشرفت کند. سفیان امرابط از زمانی که به صورت قرضی به زمین آمد عملکرد خوبی داشت، اما نمی‌توان او را به عنوان بازیکن بلند مدت در نظر گرفت. فیلیپس می‌توان این مشکل را برای یونایتد حل کند.

همچنین یک علامت سوال در مورد کاسمیرو وجود دارد. او قرارداد طولانی مدت دارد اما به دلیل دستمزد هنگفتش، یونایتد مایل به فروش او در صورت داشتن پیشنهادات مناسب است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkbbn

آخرین اخبار