تاریخ انتشار: 1402/08/22 13:22
کد خبر: 1261127

لیائو بازی سرنوشت‌ساز میلان را از دست داد

ستاره پرتغالی تیم فوتبال میلان جدال سرنوشت‌ساز این تیم برای کسب جواز صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.
لیائو بازی سرنوشت‌ساز میلان را از دست داد

نشریه گاتزتا دلواسپورت اعلام کرد که رافائل لیائو به سبب مصدومیتش در بازی شنبه شب میلان مقابل لچه، حداقل 20 روز خانه‌نشین خواهد بود و به این ترتیب بسیار بعید است که او به بازی حساس روسونری برابر بوروسیا دورتموند در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

لیائو در این بازی که با تساوی 2-2 خاتمه یافت، ستاره پرتغالی میلانی‌ها از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و معاینات تکمیلی نشان داده که او از ناحیه عضله دوسر فموره دچار مصدومیت درجه یک شده است. این بدان معناست که لیائو حداقل سه هفته خانه‌نشین خواهد بود که البته امکان بیشتر شدن آن در صورت احتیاط به خرج دادن پزشکان باشگاه وجود دارد.

دو هفته از این مدت، با تعطیلی لیگ برای برگزاری بازی‌های باشگاهی سپری خواهد شد اما میلان در نخستین هفته پس از بازی‌‌های ملی، در سری A میزبان فیورنتینا خواهد بود و سه روز بعد از آن هم در خانه به مصاف دورتموند خواهد رفت و احتمال غیبت لیائوی 24 ساله در هردو بازی بسیار زیاد است. میلان در فاصله دو هفته به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، با 5 امتیاز در رده سوم قرار دارد و این در حالیست که دورتموند 7 امتیازی و پاری‌سن‌ژرمن 6 امتیازی به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند.

16 گل از تمامی گل‌های میلان در تمامی رقابت‌های فصل جاری توسط لیائو به ثمر رسیده و او علاوه بر این‌ها، 4 پاس گل هم داده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkj7w

آخرین اخبار