تاریخ انتشار: 1403/01/12 11:03
کد خبر: 1272042

پیولی: اختلاف واقعی‌مان با اینتر ۱۴ امتیاز نیست

سرمربی میلان می‌گوید اختلاف امتیازی تیمش با اینترِ صدرنشین، بازتاب‌ دهنده اختلاف واقعی دو تیم نیست.
پیولی: اختلاف واقعی‌مان با اینتر ۱۴ امتیاز نیست

استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارجوب هفته سی‌اُم سری A ایتالیا در مصاف با فیورنتینا به برتری 2 بر یک دست یافت، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما خوب بازی کردیم، موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و فکر می‌کنم شایسته پیروزی در جایی بودیم که قبلاً همیشه در آن به دردسر افتاده بودیم. از سرگیری کار بعد از بازی‌های ملی آسانی نیست، بنابراین به ویژه من از این برد راضی هستم.

وی افزود: ما در دوره‌ای هستیم که روی فرم خوبی قرار داریم و این دوره دو یا سه ماه است که ادامه دارد. تیم به لحاظ دفاعی مستحکم‌تر شده و همه آماده هستند تا در دفاع کمک کنند. اگر این کار را انجام دهیم، طبیعتاً در خط حمله کیفیت لازم را داریم که هر کسی را دچار مشکل کنیم. نگاه کردن به جدول باعث پشیمانی ما می‌شود چون فکر نمی‌کنم اختلاف واقعی ما و اینتر 14 امتیاز باشد.

سرمربی میلان صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: اینتر از یک ماه تعیین‌کننده (در بازه ماه‌های نوامبر و دسامبر) استفاده کرد، زمانی که ما با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردیم و دو بازی خانگی متوالی را به یوونتوس و اودینزه واگذار کردیم و در کنارش مقابل ناپولی و لچه تن به تساوی دادیم. در این چهار بازی، اینتر 12 امتیاز گرفت و توانست این برتری را حفظ کند.

پیولی تصریح کرد: ما این فصل تغییرات زیادی در ترکیب‌مان داشته‌ایم و برای اینکه بازیکنان از یکدیگر شناخت پیدا کنند، نیاز به زمان داشتیم. در کنار این من باید تلاش می‌کردم تا به آنها کمک کنم بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند و این مهمترین چیز برای یک مربی در دوران حرفه‌ای‌اش است.

میلان با این برد 65 امتیازی شد و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه سومش در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا، اختلافش با اینترِ صدرنشین را به 11 امتیاز کاهش داد، اما در صورت پیروزی شاگردان سیمونه اینزاگی در بازی خانگی امشب مقابل امپولی، اختلاف دو تیم دوباره به 14 امتیاز خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/ren7py

آخرین اخبار