تاریخ انتشار: 1402/09/30 09:22
کد خبر: 1264427

توخل: بازی خوبی مقابل دفاع چندلایه ولفسبورگ ارائه دادیم/ کین اولین مدافع ما بود

سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد مردانش در بازی شب گذشته مقابل ولفسبورگ راضی است.
توخل: بازی خوبی مقابل دفاع چندلایه ولفسبورگ ارائه دادیم/ کین اولین مدافع ما بود

توماس توخل که شاگردانش سال 2023 را با پیروزی 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) خود مقابل ولفسبورگ در هفته شانزدهم بوندس‌لیگا به پایان بردند، پس از این بازی گفت: ما شروع خوبی در این بازی نداشتیم و در 10 دقیقه اول خیلی توپ لو دادیم، اما در ادامه اوضاع بهتر شد. ما بازی را به نیمه آنها کشاندیم، توپ زیادی در اختیار داشتیم و بازی خوبی مقابل دفاع چندلایه ولفسبورگ ارائه دادیم. ما انضباط تیمی خود را حفظ کردیم و منتظر لحظات مناسب برای گشودن دروازه آنها بودیم. گل دیرهنگام ولفسبورگ در وقت‌های تلف شده نیمه اول آنها را به خودشان آورد و همین باعث شد تا سبک بازی خود در نیمه دوم را تغییر دهند و با 6 بازیکن به سمت دروازه ما حمله کردند که این کار را برای ما دشوار کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تعویض‌هایی انجام دهیم و با 3 بازیکن دفاع کنیم و فشرده‌ به هم بازی کنیم تا کار ولفسبورگ را برای یافتن شکاف دشوار کنیم. در مقطع پایانی بازی هم خسته بودیم و از نظر بدنی دچار محدودیت‌هایی شدیم. برد سختی بود، اما شایسته کسب آن بودیم.

وی همچنین درباره دو نیروی هجومی خود اظهار داشت: توماس مولر بازی فوق‌العاه‌ای از خود به نمایش گذاشت و در هر دو گل ما نقش داشت. در مورد هری کین، اگر به گل او و نحوه بازی او در نیمه دوم نگاه کنید، او اولین مدافع ما بود. او  توپ را نگه می دارد، توپ را تا خط دفاعی‌مان تعقیب می‌کند و خوب دفاع می‌کند. عملکرد کین عالی بود. هری شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد، او در زمین رهبر است و بازیکن بزرگی است، هری بسته کاملی از یک بازیکن سطح بالا است.

سرمربی بایرن مونیخ درباره احتمال جذب بازیکن جدید هم اظهار داشت: ما روی این موضوع داریم کار می‌‌کنیم. امیدواریم بتوانیم ترکیب تیم را در پنجره زمستانی تقویت کنیم. در کل کار آسانی نیست چون جذب بازیکن در پنجره زمستانی در مقایسه با پنجره تابستانی دشوارتر است. با این حال ما به کیفیت بازیکنانی که داریم، اعتماد داریم. شاید ما به دو بازیکن جدید نیاز داشته باشیم، یا بازیکنی که توانایی بازی در چندین پست را داشته باشد.

توخل ادامه داد: اگر از مصدومیت‌ها در امان بمانیم، شاید جذب یک بازیکن کافی باشد. همچنین جام‌ ملت‌های آسیا و جام ملت‌های آفریقا در پیش است. اگر کره جنوبی به فینال جام ملت‌ها آسیا برسد، مین‌جائه فقط یک یا دو روز قبل از بازی ما در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (بازی با لاتزیو) برمی‌گردد، اما همانطور که گفتم گرفتن بازیکن در میانه فصل دشوار است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkm6m

آخرین اخبار