تاریخ انتشار: 1402/10/14 09:53
کد خبر: 1265503

زور دو استقلالی بهم نرسید/ تساوی نیکبخت و پژمان نوری در انزلی

شهدای رزکان در انزلی توانست چوکای تالش را متوقف کند
زور دو استقلالی بهم نرسید/ تساوی نیکبخت و پژمان نوری در انزلی

مجتبی رجب زاده ؛ روز گذشته در یکی از بازی‌های هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در انزلی دو چهره اسبق استقلالی های پایتخت یعنی پژمان نوری و علیرضا نیکبخت واحدی که به ترتیب هدایت چوکای تالش و شهرداری رزکان را برعهده دارند به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید تا امتیازها تقسیم شود

 در نیمه نخست این مسابقه علی رغم تلاش های هر دو تیم، موقعیت چندانی نصیب آنها نشد تا توپی از خط دروازه ها عبور نکرده و با  نتیجه بدون گل نیمه اول به پایان برسد .

با آغاز نیمه دوم رزکانی ها موقعیت های بیشتری روی دروازه میزبان خلق کردند، اما هیچکدام به گل تبدیل نشد تا اینکه روی یک توپ ارسالی مهاجم رزکان که صاحب یک موقعیت  تک به تک با گلر چوکا شده بود با خطای مدافع حریف چسبیده به محوطه جریمه متوقف شود تا کارت قرمز داور حکایت از 10 نفره شدن شاگردان پژمان نوری  بدهد.

شاگردان نیکبخت واحدی که بهترین موقعیت را برای به ثمر رساندن گل داشتند ،ضربه آزاد مستقیم با بی‌دقتی به گل تبدل نشد تا هم چنان بازی بدون گل به پایان برسد.

شایان ذکر دیدار دو تیم چوکای تالش و شهدای رزکان البرز از هفته یازدهم لیگ دو فوتبال کشور روز گذشته از ساعت ۱۴:۰۰ به میزبانی چوکا برگزار شد که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkz8a

آخرین اخبار