تاریخ انتشار: 1402/08/25 10:01
کد خبر: 1261327

هواپیمای اترک در پایتخت سقوط کرد

بازیکنان اترک بجنورد مقابل کیا حاضر نشدند
هواپیمای اترک در پایتخت سقوط کرد

به گزارش فرتاک ورزشی؛ مجتبی رجب زاده سخنگوی اترک بجنورد پس از دیدار روز گذشته این تیم مقابل آکادمی کیا گفت : متأسفانه وضعیت این روزهای نماینده خراسان شمالی اصلا مساعد نیست و باشگاه از لحاظ مالی در بحران کامل به سر می برد .

وی با اشاره به اینکه چالش اعتصاب بازیکنان کلیدی اترک پس از دیدار مقابل اسپاد آغار شد خاطر‌نشان کرد ، سه بازیکن اصلی ما بدلیل عدم دریافت مطالباتشان بعد از دیدار هفته گذشته در بجنورد اعلام کردند که دیگر با این شرایط حاضر به ادامه همکاری نیستند و در دیدار مقابل کیا به میدان نخواهند آمد .

سخنگوی اترک در ادامه گفت ، مشکلاتی که تصورش را میکردیم حتی شب پیش از بازی روز گذشته آنهم بدلیل عدم تسویه کامل محل اسکان بازیکنان و اتوبوسی که قرار بود به محل برگزاری بازی برویم کشیده شد و مشکلات عدیده ای را برای اترک رقم زد .

همچنین رجب زاده از مسئولین کمیته داوران به شدت انتقاد کرد و گفت ، کجای دنیا از یک داور برای دوبازی پی درپی یک تیم استفاده می‌شود!؟ آنهم داوری که در بازی گذشته حواشی زیادی را در بجنورد به همراه داشته است .

وی در پایان گفت: باید بگویم این صحبت ها توجیه بر شکست ما مقابل تیم خوب آکادمی کیا نیست اما معتقدیم که هواداران و مسئولین استانی باید بدانند تنها نماینده شرق کشور در چه شرایطی قرار دارد لذا اینکه پیشتر بارها طی جلساتی متعدد این مباحث و معضلات از سوی مدیران باشگاه عنوان بطور مستقیم عنوان شده است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkjka

آخرین اخبار