تاریخ انتشار: 1402/10/13 19:30
علیرغم فرصت استراحت درویش به گل‌محمدی
کد خبر: 1265475

پرسپولیس منتظر یحیی نماند

بعد از جلسه میان سرمربی مستعفی سرخپوشان و مدیرعامل این باشگاه، درویش مدعی شد علیرغم تمایل یحیی به قطع همکاری به او فرصت استراحت و فکر کردن بیشتر درباره این تصمیمش را داده است.
پرسپولیس منتظر یحیی نماند

سرمربی پرسپولیس در گفتگو با رضا درویش نیز تاکید کرد تصمیمش اینبار برای پایان همکاری و استراحت قطعی است و مسیری جز این وجود نخواهد داشت.

"یحیی گل محمدی در صورت برد مقابل مس رفسنجان هم استعفا می‌داد"؛ شاید خیلی‌ها تصور کنند سرمربی پرسپولیس به واسطه از دست دادن امتیاز برابر شاگردان ساکت الهامی تصمیم به پایان همکاری و استعفا گرفته باشد اما این تصمیمی بود که در صورت هر نتیجه‌ای در این بازی قصد داشت در نشست خبری آن را اعلام کند و اینبار به نظر می‌رسد مشکلات کاملا او را بهم ریخته و نایی برای ادامه حضور روی نیمکت پرسپولیس ندارد.

سرمربی پرسپولیس خود را تنها‌تر از همیشه می‌بیند و گلایه و درد دل زیادی نیز در خصوص اتفاقاتی که خارج از دستان او است و تیمش را احاطه کرده، دارد. با این شرایط حتی حضور در جلسه امروز با مدیرعامل باشگاه را نیز تنها به واسطه احترامی می‌دید که در مسیر پروسه ذهنی‌ و قطعی‌اش "برای استعفا" باید آن را طی می‌کرد و در غیر اینصورت حتی تصمیمی برای گفتگو نداشت.

همانطور که گفته شد یحیی مشکلی برای تمدید قرارداد و موضوعی که در این زمینه به دلیل یکی از دلایل نارضایتی‌اش گفته می‌شود نیز ندارد و حتی در جلسه با درویش تاکید کرد در شرایط کنونی هیچ پیشنهادی ندارد و قصد استراحت و خانه‌نشینی دارد: "تا پایان فصل استراحت می‌کنم، اگر در فصل بعد تیمی خواست که به آن فکر می‌کنم و نخواستند که هیچی!" پس بحثی که درباره گلایه او بابت بی‌توجهی باشگاه به تمدید قراردادش نیز زمزمه می‌شود نیز از اساس اشتباه است و او به طور کلی از فضای شکل گرفته کنونی در مرز انفجار قرار گرفته و بیراه نیست که بگوییم شرایط بدنی و روحی او به سمتی پیش رفته که خانواده‌اش را نیز نگران این کرده که خدای ناکرده سکته کند و بارها این را به او گوشزد کرده‌اند.

با این شرایط باید جلسه امشب یحیی گل محمدی و رضا درویش را آخرین رویارویی طرفین در نظر گرفت و علیرغم پیشنهاد مدیرعامل سرخ‌ها به وی برای استراحت و فکر کردن بیشتر روی این موضوع، او کاملا روی تصمیم خود برای پایان همکاری در این مقطع مصر است و تاکید دارد که تیم را نیز در شرایط مناسبی با اختلاف دو امتیازی صدر به جانشین خود خواهد داد و مشکلی از این بابت نیز هواداران را تهدید نخواهد کرد.

    به این ترتیب پایان ماجراجویی گل محمدی که دومین مقطع سرمربیگری‌اش را در این تیم با افتخارات پرشمار همراه کرد، به سمت پیش بینی قطعی در نظر گرفت و بیراه نیز اگر ادعا کنیم که مدیران پرسپولیس نیز در پایان جلسه امروز با وی، به این جمع بندی رسیده‌اند که باید به فکر گزینه بعدی باشند و تنها برای فرار از حواشی و گمانه‌زنی‌های آینده درباره جانشین وی، مدعی وقت دادن به وی شده‌اند.

باید دید بعد از گل‌محمدی در جمع اسامی بلندبالایی که برای حضور روی نیمکت و رختکن پرسپولیس به صف شده‌اند، کدامیک قادر خواهد بود رای اعتماد نهایی را کسب کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lkzel

آخرین اخبار