تاریخ انتشار: 1402/11/15 19:45
کد خبر: 1266952

حسرت بزرگ: سوپر پاس رامین گل نشد!

رامین رضاییان پاس فوق‌العاده‌ای در بازی با ژاپن ارسال کرد که به گل ختم نشد.
حسرت بزرگ: سوپر پاس رامین گل نشد!

به گزارش فرتاک ورزشی

رامین رضاییان مقابل ژاپن نفوذهای زیادی نداشت و بیشتر نزدیک به خط هافبک و بین نیمه زمین ایران حضور داشت و نزدیک‌تر به پست خودش و هافبک‌ها به جریان بازی‌سازی ایران کمک می‌کرد.

موثرترین حرکت رامین در جریان مسابقه ارسال پاس فوق‌العاده برای محمد محبی بود که اگر کمی با دقت بیشتر به توپ ضربه زده بود هم خودش 2 گله می‌شد و هم رامین رضاییان اولین پاس گل خود را در این مسابقات ثبت کرده بود.

این ارسال کیفیت بالایی داشت، قوس و سرعت مناسب و نقطه کور دفاع ژاپن را هدف گرفته بود و با دید خوبی که داشت محمد محبی را در آن فضای خالی دید تا پاس فوق‌العاده ای را ثبت کند، رامین در ادامه مسابقات می‌تواند با ارسال‌های خوب و نفوذهایی که در گذشته از آن دیدیم روی نتایج تیم ملی تاثیرگذار باشد و همان‌طور که پیش از شروع جام ملت‌ها از آن توقع می‌رفت نقش ویژه‌ای در خلق موقعیت برای ایران داشته باشد.

البته نفوذهای ایران در مسابقات مرحله گروهی و بازی مقابل سوریه فضای خالی را پشت سر او ایجاد کرده بود تا رقبا از آن فضا برای حمله به ایران استفاده کنند که در با ژاپن به خوبی این ضعف برطرف شده بود و کادرفنی تیم ملی با آنالیزی که انجام داده بود این مشکل را رفع کرده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gl5re

آخرین اخبار