تاریخ انتشار: 1402/09/21 20:00
هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا
کد خبر: 1263576

صعود آرسنال و آیندهوون به مرحله حذفی/ خداحافظی تلخ یاران راموس از لیگ قهرمانان

با پایان یافتن مسابقات گروه B لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال و آیندهوون راهی مرحله حذفی شدند.
صعود آرسنال و آیندهوون به مرحله حذفی/ خداحافظی تلخ یاران راموس از لیگ قهرمانان

تیم‌های آرسنال و آیندهوون در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی رسیدند و در بازی دیگر تیم‌های لانس و سویا نیز با همین نتیجه به کار خود در لیگ قهرمانان پایان دادند.

تیم‌های آرسنال و آیندهوون امشب از گروه B لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با تساوی ۱-۱ خاتمه پیدا کرد. ادی انکتیا در دقیقه ۴۲ گل اول این مسابقه را برای آرسنال به ثمر رساند تا توپچی‌ها به برتری به رختکن بروند. در نیمه یوربه وارتسن در دقیقه ۵۰ گل تساوی را برای آیندهوون میزبان به ثمر رساند.

آرسنال با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی رسید. آیندهوون نیز با همن نتیجه ۹ امتیازی شد تا به عنوان تیم دوم جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کند.  

اما در بازی دیگر امشب لانس و سویا نیز در یک بازی تشریفاتی از همین گروه به مصاف هم رفتند که تیم لانس با نتیجه ۲-۱ به برتری رسید. پرژمیسلاو فرانکوسکی در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی برای لانس گلزنی کرد و سرخیو راموس در دقیقه ۷۹ از روی نقطه پنالتی گل تساوی سویا را به ثمر رساند. در دقیقه ۶+۹۰ آنجلو فولگینی گل برتری لانس را وارد دروازه سویا کرد تا این تیم پایان تلخی در لیگ قهرمانان داشته باشد.

لانس با این تساوی ۸ امتیازی و در گروه سوم شد. سویا نیز با همین با ۳ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gldaw

آخرین اخبار